Skip to main content
Vraag

Bundel start ineens op de 5e en niet op de eerste, nu geen internet in Frankrijk

• July 1, 2026
  • 0 reacties
  • 10 keer bekeken

Beste kpn,

Bij deze moet ik even mij ei kwijt.

Gisteren 30-6 was ik door mijn buitenlandse bundel van 75 GB heen.

Ik dacht dat ik nieuwe MB zou krijgen op de eerste van de maand.

Is ook elke maand geweest, behalve maand mei en juni niet, dan krijg ik pas mb bij geschreven op de 5 de van de maand, raar!!

Dus ik vanmorgen gebeld met de vraag waarom mijn mb niet bijgeschreven zijn, antwoord de dame in kwestie dat deze pas bijgeschreven worden op de 5de.

Ik zeg, hoe kan dat nou, dat heb ik nog nooit gehad.

Jawel zegt ze, de vorige maand ook, maar ik heb dat niet in de gaten omdat ik altijd in Nederland ben en onbeperkt mb heb behalve nu, nu zit ik in Frankrijk(vakantie) en dus ivm met het wk voetbal gebruik ik nu veel buitenlandse bundel.

Ze zegt, u heeft daar een melding van gehad, ik zei, ik weet nergens iets vanaf, dus zei ze, heeft u melding aanstaan, mocht er iets veranderen of iets anders.

Ik zei, Nee die staat uit, want ik hoef de meldingen niet te krijgen, ook al deel ik mb met mijn zoon  of mijn vrouw, daar hoef ik geen melding van te krijgen en ook reclame vond ik niet interessant.

Nou zegt ze, dan heeft u pech gehad, dan moet u maar mb bij kopen of ergens vlak bij een goede WiFi verdeler gaan staan op de camping.

Ik zeg, ik weet niet of U ooit in frankrijk op vakantie bent geweest maar de wifi is daar zeer slecht.

Kortom, ik vroeg of ze niet bereid was om me 4 dagen vooruit te helpen.

Het antwoord was kort maar krachtig, NEE.

Ik zei tegen haar, nou ben ik daar nou 45 jaar klant voor bij KPN.

Ze zei, ik kan niets voor U doen.

Dus bij deze, wat een waardeloze klanten service bij KPN!!

Geen coulance of niets, iemand die 45 jaar klant is niet voor 4 dagen vooruit helpen.

Nou KPN, Jullie met jullie miljoenen omzet per jaar, "BEDANKT".

GR.

JAn van den Oever.