Skip to main content

Voor de tweede keer op rij zijn mijn GB tegoed verlaagd. Had altijd aan het begin van periode 60 GB, vorige maand 50 GB en nu 40 GB. Terwijl verbruik ongeveer 8 GB per maand is.Iemand een idee hoe dit kan?

  • Oud Telfort klant die zijn overgebleven tegoed meenam nu het contract verlengt naar een nieuw KPN Hussel abonnement.

Heeft u uw Telfort abonnement verlengt naar Hussel? 


Inderdaad, Telfort abonnement. Maar loopt nog door tot 22 Maart 2022


Dan zal een KPN medewerker er naar moeten kijken.


Dank voor je input.


Hoi @Hans Elsinga, met oud Telfort abonnementen kan je de data van voorgaande maanden meenemen. Het kan zijn dat je eerder, tijdens een vakantie bijvoorbeeld, meer data verbruikt hebt waardoor er nu minder mee te nemen was. Alleen ongebruikte data kan worden meegenomen. Als je jouw forumprofiel volledig aanvult met het 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN bij "Persoonlijke opmerkingen” staan kan ik met je meekijken.


Hoi @Hans Elsinga, ik heb geen reactie meer van je gezien en de gevraagde gegevens zie ik ook nog niet op je profiel. Als we nog met je mee kunnen kijken horen we het graag.


Ik ben bij KPN Almelo geweest. Het schijnt dat ik oer abuis mijn abonnement gewijzigd heb toen ik interactieve tv heb toegevoegd aan mijn abonnement. Ik wilde het graag terug laten zet, maar die mogelijkheid was er niet,jammer. 
Het was altijd makkelijk met veel GB omdat wij soms langere tijd in Zwitserland zijn. 
Bedankt voor het meedenken!


Dat het mobiele abonnement wijzigt op het moment dat je het Thuis abonnement aanpast had ik ook niet verwacht in dit geval. Was alleen het Thuis pakket gewijzigd, of is er daarbij toch ook iets aan het mobiele abonnement gewijzigd?

 


Ja, ik had verdubbeling van van 10 GB, dat is nu omgezet naar 10 GB. 
Juist vanwege langere perioden in het buitenland was het bijzonder prettig om veel tegoed te hebben. 
 


Ah, dubbele data had ik inderdaad niet aan gedacht. Het mobiele abonnement zelf is niet veranderd dus. Met het oud-Telfort abonnement kan je de ongebruikte data van de vorige 2 maanden nog wel meenemen, daarmee kan je nog wel iets meer meenemen naar Zwitserland dan de 10 GB. Als dat niet genoeg is zou je kunnen kijken of het abonnement verhoogd of verlengd kan worden. Bij dat laatste is het wel goed om rekening te houden dat je bij een verlenging over gaat naar een KPN Hussel abonnement met bijbehorende voorwaarden. Het meenemen van de ongebruikte data wat je gewend bent zal daarbij vervallen.


Bedankt voor de antwoorden!