Skip to main content
Goedendag,



Vorig jaar oktober heb ik mijn contract, zorgeloos instap 2017, verlengd. Contract is afgelopen februari ingegaan.



In de vakanties verhoogde ik altijd mijn bundel naar de 50gb bundel. Echter tot mijn grote verbazing zie ik dat het niet meer mogelijk is een hogere bundel te kiezen, waardoor ik in de vakantie met max 6gb internet zit. Had ik dit in oktober geweten had ik het contract niet afgesloten en eventueel elders mijn heil gezocht.



Hoe kan dit opgelost worden?
Hi Ran the Man, welkom hier. Het is mij een raadsel waarom jij dit niet zou moeten kunnen doen. Tijdelijk verhogen moet altijd kunnen. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Hi Ran the Man, welkom hier. Het is mij een raadsel waarom jij dit niet zou moeten kunnen doen. Tijdelijk verhogen moet altijd kunnen. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Hoi Alex, bedankt voor je bericht.



Ik heb de gegevens aangevuld.
Dankjewel, ik zie al waarom dit nu niet kan. Je nieuwe abonnement is op 26 februari ingegaan. In de eerste maand van ieder nieuw abonnement of verlenging is het niet mogelijk om de bundel aan te passen. Dit houdt concreet in dat dat je dit vanaf 26 maart weer 1x per maand zult kunnen wijzigen. Hopelijk is het zo duidelijk.
Oké, dankjewel Alex.



Ik ga het afwachten. Bedankt tot zover.



Gr. Randy
Graag gedaan Randy. En geen zorgen, dit komt helemaal goed. 🙂