Skip to main content
Beantwoord

Bundel Voordeel 2000 werkt niet in de Verenigde Arabische Emiraten

• July 1, 2025
  • 4 reacties
  • 42 keer bekeken

Net als bij eerdere trips, heb ik bij aankomst in de Emiraten "Voordeel 2000 aan” geSMSt, maar kennelijk werkt deze bundel niet meer in de Emiraten? Is er een andere / vergelijkbare bundel, die niet alleen voor data werkt, maar ook voor telefoon en SMS?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Pablos72AK 

Welkom op de community van KPN.

Zoals mede community lid ​@JanD al schreef in zijn reactie aan jouw, zijn de buitenlandbundels voor buiten de EU aangepast en vernieuwd, ook voor de Verenigde Arabische Emiraten.
Hieronder zie je de nieuwe bundels, met daarbij de code die je moet sms’en naar 1266.

Het gaat hierbij om bundels voor alleen datagebruik!
Bellen en sms’en wordt dus apart in rekening gebracht, deze kosten vindt je ook onderaan mijn reactie.

Extra Bundel aanzetten

3000 MB

VAE 3 AAN naar 1266

€ 24,99

5000 MB

VAE 5 AAN naar 1266

€ 34,99

Tarieven

Hieronder staan de kosten voor gebruik in Verenigde Arabische Emiraten met een abonnement.
De tarieven op deze pagina zijn inclusief btw

Data verbruik € 2,50 per MB
Bellen naar dit land € 0,30 per minuut
Bellen vanuit dit land € 1,- per minuut
Oproepen ontvangen binnen dit land € 0,50 per minuut
Ontvangen van SMS gratis
Verzenden van SMS € 0,30 per sms

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 1, 2025

Beste ​@Pablos72AK de bundels zijn kortgeleden aangepast, zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Pablos72AK 

Welkom op de community van KPN.

Zoals mede community lid ​@JanD al schreef in zijn reactie aan jouw, zijn de buitenlandbundels voor buiten de EU aangepast en vernieuwd, ook voor de Verenigde Arabische Emiraten.
Hieronder zie je de nieuwe bundels, met daarbij de code die je moet sms’en naar 1266.

Het gaat hierbij om bundels voor alleen datagebruik!
Bellen en sms’en wordt dus apart in rekening gebracht, deze kosten vindt je ook onderaan mijn reactie.

Extra Bundel aanzetten

3000 MB

VAE 3 AAN naar 1266

€ 24,99

5000 MB

VAE 5 AAN naar 1266

€ 34,99

Tarieven

Hieronder staan de kosten voor gebruik in Verenigde Arabische Emiraten met een abonnement.
De tarieven op deze pagina zijn inclusief btw

Data verbruik € 2,50 per MB
Bellen naar dit land € 0,30 per minuut
Bellen vanuit dit land € 1,- per minuut
Oproepen ontvangen binnen dit land € 0,50 per minuut
Ontvangen van SMS gratis
Verzenden van SMS € 0,30 per sms

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 1, 2025

Bedankt. Is het mogelijk de kosten voor de ongebruikte bundel (Voordeel 2000 aan) terug te vragen?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 1, 2025

Bedankt. Is het mogelijk de kosten voor de ongebruikte bundel (Voordeel 2000 aan) terug te vragen?

Beste ​@Pablos72AK die bundel bestaat dus niet meer en zullen er ook geen kosten voor in rekening gebracht zijn/worden vermoed ik.