Skip to main content

Beste heer/mevrouw,

 

ik heb eind februari mijn contract verlengd, via de site van cashback.nl. Nu staat daar de status dat de cashback in behandeling is en gekeurd wordt door de adverteerder, en dat dit ongeveer 2 maanden kan duren. Nu duurt het al bijna 3 maanden, daarom heb ik contact opgenomen met cashback.nl en die zeggen dat de bal bij jullie ligt, kunnen jullie hier meer info over geven?

 

bvd,

martin

Hoi @marty89nl 

Vul even je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan weten ze wie je bent.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


@huistijger ,

 

bedankt voor het snelle antwoord. Heb ik zojuist gedaan.


Mooi, dan kan zodra een KPN medewerker langs komt, kijken voor je wat er aan de hand is.


Hoi @marty89nl, welkom op het forum!
Ik heb meteen even gezocht op het klantnummer uit je profiel en zie daar een verlenging staan op 25-05-2021. Deze verlenging is ook gewoon verwerkt en ingegaan! Het toestel is 1 maart bezorgd en daarmee is de verlenging ook afgerond.
Met het cashback gedeelte kan ik je helaas niet echt helpen. Als daar iets verkeerd loopt zou cashback dat via hun ingang bij ons moeten kunnen melden. Helaas heb ik geen zicht op dat proces.