Skip to main content

Hallo, 

Ik heb mijn abonnement verlengt met een Samsung s20 fe. Op 23-12 denk net ff voor kerst regelen. Krijgt ik naar kerst te zien een cashback van de Samsung s20 fe. Zou ik ook graag gebruik van willen maken zeggen ze kun je annuleren en opnieuw bestellen / verlengen maar moet ik wel naar de winkel. Dat is voor ons de dichtstbijzijnde winkel minimaal een uur rijden heen en dan ook weer terug. Kan er niks anders geregeld worden (zit ook nog met privé omstandigheden).

Hoop op spoedig positief antwoord.

 

Groet. 

Jammer geen  reactie van uit kpn!!!!

 


Hi @Hullie74. Op dit moment is het door drukte niet mogelijk direct te reageren. Als je een mobiel toestel koopt en dit bij je huis afgeleverd wordt dan heb je te maken met de wet kopen op afstand. Zodra je na ontvangst niet tevreden bent heb je 14 dagen de tijd om aan te geven dat je het product wilt retourneren en de bestelling wilt annuleren. Mocht je dit op tijd lezen zou ik je willen aanraden 0800 - 0402 te bellen om dit in orde te maken met de klantenservice. Mocht je verdere ondersteuning nodig hebben zou ik je willen vragen dat hier te laten weten.