Skip to main content

Afgelopen zondag 10 januari  heb ik voor mijn partner en mijzelf 2 nieuwe telf besteld de Samsung A51.

Vandaag toevallig ook 1 toestel voor mijn schoonmoeder besteld ook een A51 en met een cashback actie van 50,00

cashback actie geldt vanaf 11 januari, dus hebben wij deze actie net mis gelopen.

Ik heb contact met de kpn gehad of wij ook in aanmerking kunnen komen voor deze cashback actie, is toch 100 euro..en ondanks dat ik vaste klant bent, kunnen ze niks voor mij betekenen.

Beetje coulance had ik wel verwacht.

 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
 

 

 

 

Die actie is waarschijnlijk niet van KPN zelf, maar van de fabrikant. Van Samsung dus. KPN heeft hier dus eigenlijk niets mee van doen. Ze hebben het alleen op de site staan, verder niet. Je zult straks waarschijnlijk ook op de site van Samsung moeten wezen om de gegevens van je schoonmoeder in te vullen.

Kijk, hier staat de actie:

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=ABR2J9ZF76Q2Z

KPN bemoeit zich hier verder helemaal niet mee. De hele afhandeling loopt via Samsung zelf.


De acties met gratis producten en/of cash back zijn niet van KPN zelf maar van externe bedrijven. Daarnaast is het zo dat een actie loopt wanneer een actie loopt, soms loop je een actie mis.

 

De enige optie is dat u uw eerdere bestellingen annuleert en opnieuw bestelt. U zou daarmee alleen wel weer achteraan de rij komen te staan.


Bedankt voor jullie reactie, het is mij duidelijk.