Skip to main content

Een mobiel die kpn niet kan leverenĀ 

Dan besteltĀ  u hem toch ergens anders? Hier bijvoorbeeld?Ā 

https://www.coolblue.nl/product/867426/cat-s62-pro-128gb.html


Kpn kan de cats62 pro niet leveren maar mobiel.nl wel. Ook met een kpn abonnement nu is het zo je kan dat afsluiten met of zonder nr behoud. Voor allebei wordt er aansluiting kosten berekend. Alleen men noemt dat anders. Kpn geeft mobiel.nl korting bij elk nieuw lid ,dat berekend mobiel.nl door aan de klant als korting. Dus als oude klant van kpn betaal je meer bij een bepaald abonnement dan als je opnieuw afsluit bij aan andere aanbieder maar bij kpn. Het is zo erg dat je betaald 144euro - 96euro meer als een malige aanbetaling en elke maand 31,50 - 29 meer, dus als eerste 48euries en elke mnd x 24 = 60 euries meer totaal lopende het abonnement 108euriesmeer . Dan als je kpn opzegt en weer afsluit bij mobiel.nl. bij kpn ??????šŸ¤ØšŸ¤ØšŸ¤Ø. Hoe stom kan je zijn als bedrijf het aantal leden veranderd niet Ā maar bij een ander bedrijf aanmelden is dus goedkoper dan als trouwe klant lid blijven. In de top van kpn zitten dan van die geleerden šŸ§šŸ§šŸ§ wat een sukkels bij elkaar.Ā 


HoiĀ @Cat s62 proĀ 
Je verhaal is erg onsamenhangend, maar als ik het goed begrijpĀ wil je wel een Ā abonnement bij mobiel.nl afsluiten?
Dan kies je bij mobiel.nlĀ voor KPN enĀ krijg je Ā alsnog de voordeelkorting van compleet van KPN.
Dus is er geen probleem toch?
mobiel.nl cat/s62-pro


HiĀ @Cat s62 pro, welkom hier.Ā 

Wat de mannen voor mij zeggen klopt. JeĀ kunt gerust via mobiel.nl een abonnement nemen via KPN met je gewenste toestel. Het verschil is alleen dat je het toestel via mobiel.nl koopt en niet via ons.Ā 

Omdat mobiel.nl zich focust op meerdere providers en losse verkoopĀ kopen zij veel groter en breder in, ook merken die minder gewild zijn en die wij niet aanbieden.Ā 


Meneer de huistijger , als je het niet begrijpt bemoei er dan niet mee . Alex heeft het ieder geval wel begrepen . Tuurlijk kan ik bij mobiel.nl iets afsluiten. Alleen wat ik in de voorgaande jaren heb opgebouwd ben ik dan kwijt. Omdat er toch al warme contacten zijn met KPN en mobiel.nl daar komt nog bij dat KPN de grootste is. Kan ik niet begrijpen dat het niet geregeld kan worden in 2021, leefde we nu in 1990 dan had ik het wel begrepen dat het niet mogelijk was. Maar in 2021 kom nou , ik denk niet dat ik de enige ben. Ik zou me als KPN niet laten kennen dat een ander het wel kan leveren .


Je kan dus een bestaand nummer van kpn gewoon verlengen via Mobiel.nl

En bij verlengenĀ zit als het goed is geen aansluitkosten (zie ik ook niet staan als je je kiest nummer mee nemen)

Ook als je nu compleet korting heb vervalt dat bij een verlenging dan krijg je hussel. (Op dat nummer dus)

Neem je een nieuw nummer of kom je van een andere provider dan heb je dat wel.


KPN heeft een beperkter assortiment aan toestellen dan een mobiel.nl en kan dus ook enkel leveren wat ze op de website hebben staan helaas.


Meneer de huistijger , als je het niet begrijpt bemoei er dan niet mee . Alex heeft het ieder geval wel begrepen . Tuurlijk kan ik bij mobiel.nl iets afsluiten. Alleen wat ik in de voorgaande jaren heb opgebouwd ben ik dan kwijt.Ā 

Wat heeft u opgebouwd dan? Voor zover ik weet heeft KPN geen spaarpuntensysteem ofzoā€¦

Als je bij KPNĀ verlengt, dan neem je helemaal niets mee. Alles valt weg en je hebt dan gewoon precies hetzelfde als een nieuwe klant. Het enige verschil zijn de aansluitkosten. Verder niets.


Nou ik moet dat even tegen spreken , KPN heeft geen zegeltjes maar wel data tegoed.

Ik ben begonnen met 10gb en door dat ik jaren lang een trouwe klant ben. Heeft KPN mij door de jaren heen als klanten binder mij om de 2 jaar 10gb erbij geven zodat ik nu 50gb heb voor de prijs van 10gb. Dit houd in dat het hele gezin van mijn 50gb'tje aan het streamen is. Want die mogelijkheid biedt KPN als je allemaal lid bent van dezelfde club. Sharen noemt men dat. Nu zijn het inderdaad geen zegeltjes lolbroek. Maar het gaat wel tientjes per maand schelen wat we meer moeten betalen. Dus als ik bij mobiel.nl een nieuwe abonnement afsluit en de huidige bij KPN opzeg . Hoef ik geen aansluiten kosten te betalen als ik m'n nummer wil behouden. Lekker belangrijk dat is maar Ć©Ć©n maal dat andere komt elke maand terug. Ik ben benieuwd welke reactie hier weer op komt en hoop dat KPN ook mee leest zodat ze iets kunnen doen aan deze klant onvriendelijke methode .


@Cat s62 proĀ Als je verlengt stopt je oude abonnement en start er een nieuwĀ 

Dus die 50gb ben je dan kwijtĀ 

Ā 

Ik weet niet wat je betaalt maar misschien is het wel zinvol om je abonnement Sim only door te laten lopen en het toestel gewoon los te kopen

Dan blijf je dat voordeel behouden namelijk anders verlies je dat.

Ā 

Ik probeer dus enkel met je mee te denken wat een slimme zet is als mede klant wat ik zou doen in jouw situatieĀ 

Zelf heb ik bijvoorbeeld al jaren een Sim only en koop losse toestellen omdat dit voor mij voordeliger is.

Ā 

Ā 


Tuurlijk kan ik bij mobiel.nl iets afsluiten. Alleen wat ik in de voorgaande jaren heb opgebouwd ben ik dan kwijt.

Wat ben je dan kwijt dat je de voorgaande jaren hebt opgebouwd?

Het abonnement is, ookal sluit je hem af via mobiel.nl, nog steeds een abonnement bij KPN met exact dezelfde prijs en exact dezelfde voordelen.

Voorbeeld voor een onbeperkt bellen abonnement met 10GB databundel.

Via KPN ā‚¬17,50:

Ā 

Via mobiel.nl ā‚¬17,50:

Ā 


Ik ben begonnen met 10gb en door dat ik jaren lang een trouwe klant ben. Heeft KPN mij door de jaren heen als klanten binder mij om de 2 jaar 10gb erbij geven zodat ik nu 50gb heb voor de prijs van 10gb.

Van een dergelijk loyalty programma heb ik nog nooit gehoord.

Mag ik vragen wat je maandelijks betaalt voor dat abonnement?


Ik ben begonnen met 10gb en door dat ik jaren lang een trouwe klant ben. Heeft KPN mij door de jaren heen als klanten binder mij om de 2 jaar 10gb erbij geven zodat ik nu 50gb heb voor de prijs van 10gb.

Van een dergelijk loyalty programma heb ik nog nooit gehoord.

Mag ik vragen wat je maandelijks betaalt voor dat abonnement?

Ik denk dat hij een heel oud abo heeft wat steeds verhoging kreeg omdat inĀ verhouding met nu prijs hoog was.

En dan met compleet werd 25 =>50gb


Heren ik hou erover opĀ  , op de vraag over het abonnement . Ik was klaar met ā‚¬25 - . per maand . Maar ik heb ook een vraagje waar kan ik hetĀ  het beter afsluiten bij mobiel.nl , Belsimpel of gsmweb


Maakt geen bal uit, alle 3 goed.

Gewoon vergelijken tussen die 3:

Prijs

Op voorraad

Cashback

Actie (korting of wat anders)

Garantie

Retouren

Etc


Ik was klaar met ā‚¬25 - . per maand .

Was dat inclusief toestel?


Nogmaals @Cat s62 proĀ als je vernieuwd dan vervallen die voordelen die je nu hebĀ 

Dus overweeg goed waar je slim aan doet

Data wordt niet meer verdubbeld dus 50gb is er niet meer zoals je nu krijgt.

Ā