Skip to main content

Op 8 oktober heb ik gevraagd of ik mijn abonnement kon verlengen en een iPhone 11 bestellen

Doordat het eerder was misgegaan is de telefoon besteld door Dhr Ankar van de klantenservice

telefoon zou  op 11 oktober worden geleverd

Bij de bevestiging mail bleek een fout in de nota te staan. Een medewerker van Sales gesproken

Dhr Tukker daar heb ik de bevestiging naar toe gestuurd en zou intern dit bespreken omdat ook medewerkers er niet uitkwamen

op 9 oktober kreeg ik een voorgeschreven brief van Dhr Kramer hoofd klantenservice dat ik een paar dagen geduld moest hebben om en de bestelling zou op 12 oktober worden verwerkt 

op 15 oktober heb ik naar de klantenservice gebeld met de vraag wanneer ik nu de telefoon kan verwachten ik kreeg een mevrouw Monica aan de lijn en die wist me te vertellen dat ik bij de levering van 18 oktober zat.

toen ik op internet mijn bestelling niet zag staan heb ik op 17 oktober weer naar de klantenservice 

gebeld met Dhr Damian  die vertelde dat er op 18 oktober toestellen binnenkwamen maar hij niet kon zeggen wanneer ik het zou krijgen maar er zal een mail gestuurd worden.

Toen ik echter op 18 oktober in mijn mailbox geen bericht zag staan ben ik weer op internet gaan kijken

of ik nu de bestelling kon volgen Armor-3122 besteld op 08-10-2019   en kreeg wederom niet te zien.

Dus weer de klantenservice gebeld en gesproken met Mevrouw Nina  die het even voor mij zou nakijken

na 10 minuten te hebben gewacht kreeg ik te horen dat ze helemaal de bestelling niet konden vinden

en het advies werd me gegeven om maar naar een kenwinkel te gaan en daar de telefoon maar te gaan

bestellen. U zult begrijpen dat ik in woede ontstak en het er niet bij laat zitten

ook Heb ik een mail gestuurd naar de DHR Tukker van Sales hoe deze chaos nu toch mogelijk

is.  

Admin: namen aangepast ivm privacy

Is geen vraag van mij maar een melding


Graag wil ik reageren op mijn opmerking Chaos bij bestelling iPhone 11

Ik ben naar aanleiding van mijn verhaal naar de KPN winkel gestapt en de situatie uitgelegd.

En ik moert zeggen dat ik met tevredenheid daar ben geholpen Er bleken heel veel dingen mis te zijn gegaan, maar die conclusie was dat ik toch nog een iPhone 11 kon meenemen.

En hier was ik zeer tevreden mee.  Hierdoor is voor mij de discussie en eventuele reactie’s gesloten


Hoi @Akersloot2276 . Welkom op het forum.

Ik ben blij dat het uiteindelijk allemaal is goed gekomen. Ik kan me tevens je frustratie goed voorstellen. Dit ging niet van een leien dakje. 

Veel plezier met je nieuwe telefoon!