Skip to main content

Chaos bij overstap met nummerbehoud van Odido naar KPN

• June 30, 2026
  • 0 reacties
  • 10 keer bekeken

Ik was bij odido mobiel en heb kpn voor tv en internet.

Door de datalek word ik steeds gebeld gemaild met betalingen die niet bestaan of lijken op het originele maar is niet zo.

Dan ook mobiel naar kpn oktober loopt mijn contract af, ja dat kan overstappen ook met nieuwe telefoon samsung s26 

Ik zou een ander nummer krijgen en gisteren zouden ze dat omzetten naar mijn eigen nummer.

Je raad het al niet gebeld ook niet omgezet maar weer gebeld voor de 4e keer. Eerst kreeg ik de telefoon niet mijn naam was getrouwde naam op id kaart staat meisjesnaam.

Wel 24 euro betaald, week later vandaag kreeg ik de telefoon 2 simkaarten ik had een e sim gevraagd.

Ook weer 24 euro betalen laten zien ik heb al betaald ja maar dan kan ik de telefoon niet geven, weer betaald.

Ik bel over het nummerbehoud, maar mevr. dat gaat niet in oktober pas, ja maar ik heb hier al 4 keer voor gebeld.

1 momentje, ik moet het abonnement stopzetten u moet de telefoon terugsturen anders betaald u voor odido en kpn het abo pffff.

Maar ik heb geen mail gekregen met streepjescode wat ik moet laten zien en geloof mij ik ga niet weer terug bellen zucht.

Ik bel u maandag terug weer week verder en ben benieuwd of hij ook belt.

Ik kan het nergens vinden heb in deze topic gekeken maar kan niet zien wat hun zeggen.