Skip to main content

Mijn overzetting van Telfort is niet goed gegaan.

Bij telfort had ik 2gb+ 2gb (combikorting)

nu heb ik nog maar 200 mb?!

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Elllamae, welkom op het KPN forum. Van 2 keer @ GB naar 200 MB is een aardig verschil inderdaad. Ik wil voor je kijken wat ik hierover kan zien, zou je daarvoor jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN op je forumprofiel kunnen toevoegen? Als je dit doet bij de vakjes waar privé bij staat is het alleen voor jou, mij en mijn collega's te zien. Als je daarna hieronder een seintje geeft kan ik met je meekijken.


Forumprofiel geüpdatet met gevraagde info.


Dank je @Elllamae, daarmee ben ik meteen gaan kijken. Bij dit nummer is een TFT BelBundel 2018 2000/150 abonnement actief, dat betekent dat je 2000 MB hebt en 150 belminuten. Daarnaast is de CombiVoordeel verdubbeling ook nog actief, waardoor je maandelijks de 4 GB krijgt die je in het eerste bericht noemde. Op die moment is er nog iets minder dan 2GB van over, de rest is inmiddels verbruikt. Waar zag jij de 200 MB staan?


@Jasper Kan het zijn dat dat het tegoed is dat @Elllamae eind vorige maand zag staan (gezien haar bericht van 29 februari) en dat er nu een nieuwe maand (met een nieuw tegoed!) is begonnen?


@Jasper Kan het zijn dat dat het tegoed is dat @Elllamae eind vorige maand zag staan (gezien haar bericht van 29 februari) en dat er nu een nieuwe maand (met een nieuw tegoed!) is begonnen?

Goed punt @jlthkoch, in dit geval is dat niet zo. Bij de overgang van Telfort naar ons is de periode niet veranderd. Bij KPN is de periode altijd van de eerste tot de laatste van de maand, bij Telfort kon dat elke dag van de maand zijn. In het geval van @Elllamae begint de maand op de 15e :wink:


Ok @Jasper , bedankt voor de uitleg. Dan heb ik “niets” gezegd :wink:


Ok prima, maar op mijn factuur staat steeds 200 mb genoemd


Er staat 200 MB gratis inderdaad @Elllamae, maar een paar regels daarboven staat "TFT BelBundel 2018 2000/150”. Die 200 is bovenop de 2000 dus :wink:


Mooi zo, maar 2000 + 200 is geen 4gbtoch?