Skip to main content

ik heb sinds enige tijd een sim-only abonnement bij KPN. Ik heb ook tv en internet van KPN, waardoor ik korting krijg op mijn abonnement. nou heb ik bericht gekregen dat mijn factuuradres van mijn mobiele abonnement niet overeenkomt met de adresgegevens die bij KPN bekend zijn. Er staat dat ik mijn factuuradres moet aanpassen alleen heb ik gecheckt dat mijn factuuradres hetzelfde is als waar mijn naam staat, dus de gegevens die bij KPN bekent zijn. ik heb ook al die tijd niks gewijzigd dus dit komt best wel uit het niets. Mijn voordelen van mijn mobiele abonnement kunnen hierdoor dus vervallen! 

Hi Robin, welkom hier. 

Dit is wel vreemd als je zelf niets hebt aangepast. Mag ik even meekijken? 

 Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


ik heb mijn profiel aangepast! dank voor de reactie;)

 


Dankjewel Robin. Ik heb het probleem gelijk kunnen vinden. Bij je mobiele abonnement staat naast je huisnummer nog een toevoeging: 5HOOG. Dit komt niet overeen met je vaste aansluiting, die heeft die toevoeging niet. Omdat de adressen niet overeenkomen zijn die voordelen verwijderd. Is er een bepaalde reden waarom die toevoeging bij je mobielen abonnement is vermeld? Anders haal die even weg na een iets uitgebreidere verificatie zodat de adressen weer overeenkomen en je de voordelen weer krijgt. 


Dank voor de reactie! Er is geen bepaalde reden voor de toevoeging van “5 hoog”. Ik denk dat ik het eerst wel relevant vond en daarna niet meer. Dus u mag die weghalen. Nogmaals dank!


Duidelijk. Ik heb het aangepast zodat de voordelen niet zullen komen te vervallen. :)