Skip to main content

Goedenavond,

Ik heb een prepaid sim besteld voor de mobiele communicatie met een wildcamera.

Zodra ik het kaartje binnen heb zal ik het telefoonnummer in mn profiel zetten en even vragen de apn te checken mocht het onverhoopt niet direct werken.

Op het apparaat moet ik ook een aantal dingen instellen, kan iemand even checken of de gegevens die ik in het configuratiebestand zet matchen met de prepaid apn?

[GPRS Setting]
Server=mail.kpnmail.nl of toch smtp.kpnmail.nl?
Port=465
APN=KPNprepaid
Account= <niet ingevuld>
Password= <niet ingevuld>
Email user=kpnemailadresvanwaarverstuurdgaatworden
Email password=kpnwachtwoorddatbijemailuserhoort
SMTP SSL=1
[Addressee]
Phone1=
Phone2=
Phone3=
Phone4=
Email1=
Email2=
Email3=
Email4=

Bij Adessee zet ik het email adres (eventueel meerdere) waar de fotoos naar toe moeten.
Ben ik daarin beperkt tot alleen KPN mailboxen of niet?

Alvast bedankt voor de moeite!

Met vriendelijke groet,

Davy

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Hi @Fluts, welkom hier. Laat ik beginnen om te melden dat ik geen verstand heb van wildcamera's… mail.kpnmail.nl is correct in ieder geval. Bij de APN zou je gewoon ‘internet’ moeten kunnen gebruiken. En het lijkt me niet dat je beperkt bent tot het versturen naar KPN e-mailadressen. Ik zou het op deze manier eens proberen in ieder geval.


Morgen komt houdertje om de sim te verkleinen / vergroten binnen dan kan ik de sim pin eraf halen op mn tel / apn checkenen de sim weer groot maken voor in de camera.. kijken wat ie doet 🙂 doet ie het laat ik t weten.. doet ie t niet dan hoop ik dat we kunnen vinden wat er scheelt 🙂.. 

 


Klinkt als een goed plan. Bel er ook even een keertje mee indien de simkaart nog niet geactiveerd is trouwens. Dat lijkt me ook wel handig. :slight_smile: