Skip to main content
Beantwoord

Compensatie aanvragen lukt niet via de website

• April 8, 2026
  • 8 reacties
  • 77 keer bekeken

Ik heb al gebeld met een medewerker die verwijst me naar compensatie aanvragen via Kpn.com

Dit lukt mij helaas niet.

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Bibi-1980, ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met 1 van mijn collega's, en dat nu ook duidelijk is waarom het aanvragen via de website niet lukte. Op onze website is het mogelijk om een vergoeding aan te vragen voor een netwerkstoring, en bij jou was er wat anders aan de hand 😉Mijn collega heeft een gedeeltelijke vergoeding doorgevoerd, top!

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 8, 2026

Hallo ​@Bibi-1980 ,

Dat kun je aanvragen via deze website:

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/creditering?page=1

Een creditering of terugbetaling

Krijg je geld van ons terug? Was er bijvoorbeeld een netwerkstoring, heb je opgezegd of heb je dat met een medewerker afgesproken? Hieronder zie je stap voor stap wanneer jij je geld kan verwachten.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Welkom op de community ​@Bibi-1980, hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat onhandig dat het niet lukt om een vergoeding aan te vragen 🙁

Mocht je er nog niet uit zijn gekomen, dan wil ik je er even op wijzen dat je naast telefonisch contact, óók online met 1 van mijn collega's kunt spreken hierover. Dit kan via Facebook messenger, Instagram,  X.com en Bluesky. Ik hoor het graag als het gelukt is!!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 11, 2026

Het probleem is dat ik momenteel in het buitenland zit en alleen via WhatsApp op de WiFi kan communiceren,ik heb nu extra bel kosten moeten maken om een medewerker van de kpn klantenservice te spreken over mijn hoge factuur,om vervolgens niet geholpen te kunnen worden en verwezen te worden naar de website,dit lukt mij dus niet helaas.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Jammer dat dit zo moeizaam gaat ​@Bibi-1980 😑

Zou jij je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast het betreffende mobiele nummer en je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan. Dan kijk ik even met je mee!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 13, 2026

Ik heb het zojuist aangepast,ik hoop dat je hier wat mee kan.

M.v.g Bianca 

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Bibi-1980 .  Wij zijn helaas geen helpdesk.  

Je moet me even op weg helpen.. Waarom kan jij niet bij facebook en of x.com of bluesky?  Want daar kunnen ze je één op één verder helpen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 16, 2026

Omdat ze bij de klantenservice zeggen dat het geen compensatie voor een storing is,ik moet nu op Maja wachten ze is ermee bezig voor mij.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 17, 2026

Hi ​@Bibi-1980, ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met 1 van mijn collega's, en dat nu ook duidelijk is waarom het aanvragen via de website niet lukte. Op onze website is het mogelijk om een vergoeding aan te vragen voor een netwerkstoring, en bij jou was er wat anders aan de hand 😉Mijn collega heeft een gedeeltelijke vergoeding doorgevoerd, top!