Goedemiddag,
Eindelijk heeft kpn mij en ongetwijfeld vele anderen, na hele lange tijd een compensatievoorstel gestuurd ivm de netwerkproblemen waar in mijn geval de iPhone 11 mee te maken had. De betaalde abonnementskosten worden terugbetaald waar ik erg blij mee ben maar wat aan de andere kant ook normaal is. Daarnaast zou ik mijn IPhone 11 om kunnen laten ruilen voor een IPhone 13, ware het niet dat ik (mede doordat ik al zo lang tegen dit probleem aanliep) onlangs zelf een nieuwe IPhone heb moeten kopen en mijn oude IPhone 11 bij de Apple winkel ingeleverd heb. Mijn vraag is dan nu ook of er vanuit KPN niet een tegemoetkoming in de aanschaf van deze nieuwe IPhone gedaan kan worden. De enige reden waarom ik een nieuwe IPhone heb gekocht waren de netwerkproblemen. Had ik mijn oude IPhone nog gehad dan had ik nu een gratis nieuwe IPhone gekregen. Nu ik zelf voor deze oplossing gekozen heb begrijp ik geen recht te hebben op het hele bedrag van deze aanschaf maar zou een tegemoetkoming in deze kosten wellicht redelijk zijn. Op mijn Apple factuur staat ook het IMEI nummer van de ingeleverde IPhone 11 die bij jullie bekend is.
Alvast bedankt,
Â