Skip to main content

Bij ons wordt een peiling gehouden om over te gaan op glasvezel. Wij zitten met internet en TV nu bij XS4all.

Daardoor hebben we een korting op ons mobiele abonnement (twee 06 nummers) bij KPN

KPN en XS4all zijn echter geen participant in het aanstaande glasvezelprojekt (jammer).

Ben dus genoodzaakt over te stappen naar een andere aanbieder. Welke consequentie heeft dit voor mijn mobiele abonnementskosten?  

Heeft u 1 mobiel abonnement? Of meerdere? Zijn die mobiele abonnementen Hussel abonnementen? Of oudere?


Ik heb twee abonnementen. Dit zijnoudere abonnementen, dus geen hussel abb's


En… je raakt je XS4ALL email adressen kwijt.


Ik heb twee abonnementen. Dit zijnoudere abonnementen, dus geen hussel abb's

Je hebt kans dat bij dat glasvezel wel een combi deal met een andere mobile provider mogelijk is. Zal T-Mobile (netwerk) zijn want Vodafone is gelinkt aan Ziggo. Misschien is daardoor het geheel wel goedkoper, check wel dekking enz.


Ik heb twee abonnementen. Dit zijnoudere abonnementen, dus geen hussel abb's

Als u 2 oudere mobiele abonnementen heeft, dan heeft u hierbij dus dubbele data en 5 euro korting per maand. Dit blijft zo als u met uw thuis abonnement overstapt naar een andere provider. 

Als u de mobiele abonnementen later bij KPN verlengt naar Hussel, dan krijg je hierbij geen voordelen meer. Bij een mobiel Hussel abonnement krijg je alleen voordeel als je ook internet thuis van KPN hebt.

Als je later met het ene mobiele abonnement overstapt naar een andere provider, dan vervallen de dubbele data en 5 euro korting per maand bij het andere abonnement. 


Hi Arie, ik haak ook even in. 

Als je alleen nog 2 mobiele abonnementen overhoudt verlies je wel de dubbele data, dat is alleen in combinatie met een internetabonnement. Je behoudt wel de € 5.- korting per abonnement. 


Hi Arie, ik haak ook even in. 

Als je alleen nog 2 mobiele abonnementen overhoudt verlies je wel de dubbele data, dat is alleen in combinatie met een internetabonnement. Je behoudt wel de € 5.- korting per abonnement. 

Ok... ik dacht dat je met 2 mobiele abonnementen "Compleet" was? Maar dat is dan dus wel zonder dubbele data? 


Klopt. Je houdt alleen de €5,- korting over.