Skip to main content

Ik KPN spuug en spuug zat en zodra mn abonnement voorbij is flikker ik alles wat met kpn te maken heeft eruit!!!

Jullie zijn een van de duurste aanbieders en jullie kc is volkomen waardeloos!!!

Jullie maken het als maar lastiger om een medwerker aan de lijn te krijgen en met dat bloedverziekend irritante antwoord apparaat kom je nooit ene ruk verder.

Ik kan echt niet wachten om jullie eruit te flikkeren, stelletje hufters!!!

Admin: eigen topic aangemaakt, afgesplitst van topic

 

Zo gaat het bij alle grote bedrijven. Wen  er maar vast aan. Maar gelukkig heb je het forum gevonden!! Het lijkt er op dat je een probleem hebt. Gooi het hier maar op tafel. We staan te springen om je te helpen.

Admin: post verplaatst


Zo gaat het idd bij alle grote bedrijven die geld graaien belangrijker vinden dan klantenservice.

Gewoon te gierig om wat geld uit te trekken voor een klantenservice die mensen fatsoenlijk te woord staat.

Dit was nu juist een van de redenen dat ik destijds klant ben geworden bij kpn. 24 uur service en snel iemand aan de lijn. Daar scoor je echt punten mee als bedrijf en daarmee onderscheid je jezelf van de rest. Ik ben absoluut bereid om daarvoor wat extra te betalen maar nu zijn jullie gewoon duur en bieden daar niks extra's meer voor.

Nog een paar maanden en dan kunnen jullie de grond in zakken.👍

En wen er maar vast aan dat ik niet de laatste zal zijn. Dit soort irritant gedoe is ergernis nr 1 bij klanten en dit gaat jullie aan t einde van de rit meer kosten dan opleveren.

Admin: post verplaatst


Gedraag je een beetje! Ik ben ook maar gewoon een klant. Ga met je tijd mee. Het is 2020. De tijden zijn veranderd. Tegenwoordig gaat alles via social media. Trouwens als je de klantenservice belt en je zegt; ik wil een medewerker spreken dat gebeurt dan ook.

Admin: post verplaatst


Sorry, ik dacht dat je een kpn medewerker was.

Verder denk ik dat er idd behoorlijk wat irritatie uit mn bericht te halen is maar m.i. binnen de fatsoensnormen.

Ik weet zeker dat het goed mogelijk is een klantenservice in te richten waarbij je ook iemand aan de telefoon krijgt.

Ik heb net meerdere keren gebeld en van alles geprobeerd. Ik heb ook 2 maal gezegd "graag medwerker spreken" maar ik krijg vervolgens te horen dat ze nog maar tot 22:00 uur bereikbaar zijn.

Ik merk sinds een tijd dat het antwoordapparaat bij kpn elke x irritanter wordt en het daadwerkelijk aan de lijn krijgen van een medewerker wordt steeds lastiger gemaakt. En zoals ik al zei, kpn is een van de of zo niet de duurste aanbieder op de markt. Ik vond het dat extra geld waard vanwege het feit dat ze voorheen uitblonken in hun service. Helaas niet meer dus.…

Anyway, nogmaals sorry voor mijn geïrriteerde rectie naar u,  die waren enkel gericht aan kpn. Als ik had geweten dat u gewoon een klant bent die kosteloos de tijd neemt om te proberen iemand helpen, had ik anders gereageerd.

Admin: post verplaatst


Excuses natuurlijk geaccepteerd :wink: en ik ben het ook wel enigzins met je eens hoor en velen met ons. Soms is het gewoon fijn om iemand te spreken. Inmiddels ben ik wel benieuwd wat je probleem is. Hier zitten ook medewerkers en ik moet eerlijk zeggen dat die echt goed zijn en veel meer kunnen doen dan de telefonische helpdesk. Wil je een poging wagen?

Admin: post verplaatst


Thx, probleem was dat ik tickets aan t boeken ben naar West Australië en ik heb een probleem met Qantas Airways. Daarvoor ben ik met ze aan het bellen maar ook daar werd ik geconfronteerd met zo'n tergend irritant, interactief voicemail systeem. Ik heb nu al een x 22 min in de wacht gestaan zonder iemand te spreken en ik ben er nog niet uit. Ik wilde graag weten wat het mij nu kost om met Australië te bellen. Op de website kom ik alleen info tegen van speciale pakketten en de daarbij behorende kosten en niet wat het me nu op dit moment kost. Vandaar dat mijn emmertje kpn-geduld meteen vol zit. Ik wil gewoon een persoon aan de telefoon en niet hele webpagina's door hoeven spitten om er vervolgens achter te komen dat de exacte info die ik zoek niet aanwezig is of net niet helemaal helder aansluit op mijn vraag. Ik krijg daar echt een acute maagzweer van 😫

Admin: post verplaatst


Het antwoord op zo'n eenvoudige vraag wil je natuurlijk snel hebben. Ik begrijp je helemaal. Ik heb even voor je gezicht en dit gevonden

 

Admin: post verplaatst


Al eens met Ziggo gebeld, Mike? Net zo. Kennen vaak ook niet alle producten. Ik ben daar de laatste jaren echt niet fijn te woord gestaan als ik voor anderen belde.
Zelf ben ik in 2011 al weggevlucht (!) bij Ziggo. Bij KPN juist best tevreden. Behalve dan die ontvangst via 0800-0402. Maar ja, dat is dus overal.

Admin: post verplaatst


Al eens met Ziggo gebeld, Mike? Net zo. Kennen vaak ook niet alle producten. Ik ben daar de laatste jaren echt niet fijn te woord gestaan als ik voor anderen belde.
Zelf ben ik in 2011 al weggevlucht (!) bij Ziggo. Bij KPN juist best tevreden. Behalve dan die ontvangst via 0800-0402. Maar ja, dat is dus overal.

Peter,

De politiek is niet snel. Maar zelfs daar wordt al aangegeven dat AI duidelijk te ver is doorgeslagen. Ik ben blij dat er forums als deze zijn waar mensen leveranciers hierop attent kunnen maken. Dat de concurentie het ook doet, kan alleen een argument zijn als die het beter doen.

Voor slechter heb je in ieder geval geen duur management nodig. 

Admin: post verplaatst


@Peter, Ziggo heb ik heel lang geleden al de deur uit gegooid. Die maakte het op een gegeven moment zo bond dat ze zelfs meerdere keren bij het consumenten programma radar flink door t stof moesten.

Ik heb met dit bedrijf een conflict gehad waarbij zelfs een advocaat nodig was om mn gelijk te krijgen. Die moesten me uiteindelijk €310,- terug betalen vanwege verkeerde facturen en het in gebreken blijven van hun contractuele verplichtingen.

Ik vind het erg jammer om te zien dat Kpn nu ook zo hard achteruit hobbelt. Maar goed, over een aantal maanden trap ik ze er uit en stappen we over naar een goedkopere provider.

Admin: post verplaatst


Hey @Mike79, welkom op het KPN forum. Fijn dat je onze community hebt gevonden. Zoals je merkt, helpen we je hier samen met (ervarings)deskundigen graag 🙂 Bedankt Joep voor je helpende hand. Klasse!

Bloedje irritant dat je geen contact hebt gekregen met onze klantenservice. De bedoeling van VRS (voice respons system) is juist de klant zo goed mogelijk te bedienen, en waar nodig door te schakelen naar de juiste medewerker voor hulp. Jammer dat het niet is gelukt.

Wanneer je de VRS vraagt, om een medewerker te spreken. Moet je hierdoor naar een klantenservice medewerker worden doorgezet. Vreemd dat het bij jou niet heeft gewerkt. Tip, en deze kan niet fout gaan: wanneer je helemaal geen antwoord geeft op de vraag van de VRS of je je ‘vraag wilt inspreken’, word je na een aantal pogingen doorgezet naar een medewerker. 

Thx, probleem was dat ik tickets aan t boeken ben naar West Australië en ik heb een probleem met Qantas Airways. Daarvoor ben ik met ze aan het bellen maar ook daar werd ik geconfronteerd met zo'n tergend irritant, interactief voicemail systeem. Ik heb nu al een x 22 min in de wacht gestaan zonder iemand te spreken en ik ben er nog niet uit. Ik wilde graag weten wat het mij nu kost om met Australië te bellen. 

 

Joep zijn informatie klopt, dat is het tarief dat in rekening wordt gebracht wanneer je belt vanaf je mobiele telefoon. Maar, bel je ook vanaf een mobiele aansluiting? Of maak je gebruik van je vaste telefoon? 
Op kpn.com/thuis/tarieven kun je alle informatie overzichtelijk en snel vinden over internet en bellen thuis. Als je internet en bellen van ons hebt, en je belt vanaf je vaste telefoon dan is onderstaande het tarief dat wij rekenen. Australië valt onder ‘Voordeellanden’ 

 

Ik vind het erg jammer om te zien dat Kpn nu ook zo hard achteruit hobbelt. Maar goed, over een aantal maanden trap ik ze er uit en stappen we over naar een goedkopere provider.

Dat vind ik erg jammer om te lezen. Is de bovenstaande frustratie hetgeen wat je enorm dwarszit dat je hierdoor ons wilt verlaten, of spelen er nog andere zaken? Want ik kan me goed indenken dat andere factoren bijdragen aan een negatief gevoel. Ik hoor het graag, allicht dat we het kunnen verbeteren :) 


Hey @Mike79, ik hoop het gelukt is om tickets te boeken naar (Perth?) West Australië. Heb je onze hulp nog ergens bij nodig? Laat het weten :)    


Reageer