Skip to main content

 

Goedemiddag,

 

Ik heb hier al 10 x over gebeld, de nieuwe telefoon die besteld was zou op mijn nieuwe huis adres worden geleverd, ( het huis is namelijk verkocht en ik woon hier niet meer.)

Dus ik heb de telefoon afbesteld en die Zou retour gezonden worden naar jullie!

En omdat jullie klantenservice zo ontzettend slecht is heb ik mijn abonnement beëindigd en ook hiervan ook geen bevestiging gekregen zoals gevraagd.

Tot mijn grote verbazing kreeg ik een mail

Dat de telefoon is bezorgd, maar niet bij mij kan ik u vertellen en het is ook niet mijn handtekening!!! Ik eis dat er een onderzoek ingesteld word bij post nl en dat mijn abonnement per direct word beëindigd!

En hier wil ik een bevestigings mail van.

U kunt begrijpen dat ik inmiddels in alle staten ben en ik geen goed woord voor jullie klantenservice over heb! Dit is namelijk geen SERVICE!

 

Ik hoor graag hoe dit word afgehandeld en wil binnen 2 werkdagen hier een mail

Over.

 

Hoi @Slechte klantenservice kpn en welkom hier op ons forum.

Mooi dat je ons via deze weg hebt weten te vinden al is de aanleiding natuurlijk allesbehalve fijn, ik snap dat je niet blij bent met deze situatie. Als je je forumprofiel in zou willen vullen (en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan) dan kan ik je klantdossier erbij pakken en vanuit daar kijk ik graag verder. Hoor graag weer van je!


Goedemiddag @Slechte klantenservice kpn, helaas heb ik niks meer van je vernomen maar ik was wel even benieuwd naar de stand van zaken!