Skip to main content

Hallo kpn

ik heb vandaag mijn Abonnement bij jullie verlengt ik heb voor 10 GB gekozen en jullie hadden een Actie dat je dan 10 GB extra krijgt als je voor 10 GB koos en ook 5G met jullie actie 

 nu kreeg ik mijn contract binnen en zag ik wel dat ik 5G krijg In het contract van jullie  maar in de contract stond NIET dat ik de 10 GB extra krijg wat ik heel apart en raar vind

Nu hoop ik als mijn nieuwe abonnement  in gaat in november dat ik de 10 GB erbij krijg want nu heb ik geen bewijs als het bijvoorbeeld er niet bij komt
zo iets was mij vorige jaar ook helaas overkomen dat jullie zeiden dat het er gewoon automatische erop komt  en toen ik jullie belde Konden jullie niks doen omdat het niet in de contract stond 

ik hoop dat u dit kan oplossen want het is wel heel vervelend als dit weer mij overkomt 

Graag uw reactie 

met vriendelijke groet kyra 

Het komt vaker voor dat het niet op de orderbevestiging staat maar dat het wel in het systeem staat. Een medewerker van kpn kan dit zien.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Hoi @Kyra4 en welkom op het forum! Dat de gratis 10 GB extra niet op het contract staat klopt inderdaad en is intern ook al aangekaart. Echter ontvang je wel de juiste hoeveelheid data zodra het abonnement ingaat, dit is tenminste in alle gevallen gebeurd die ik dusverre gesproken heb hierover. Het bewijs dat je hebt is dat je dit abonnement hebt besteld tijdens de actieperiode, dit kunnen wij ook terugzien. Je hebt dus gewoon recht op 10 GB + 10 GB voor de prijs die genoemd is. Mocht de hoeveelheid data toch niet kloppen wanneer het abonnement ingaat, trek dan gerust hier weer aan de bel. Let dan wel op dat je de MB's altijd naar rato krijgt als je abonnement bijvoorbeeld halverwege de maand ingaat. 


Reageer