Skip to main content

Hallo,

 

Ik ben op zoek naar mijn contract uit 2016. Ik heb deze niet in mijn email staan, ik heb het contract toen afgesloten in de winkel. Ik heb nog wel facturen van die tijd in mijn mail staan. Ik heb alle gegevens op mijn profiel ingevuld. 

Zie graag een reactie tegemoet.

Hoi @FamkeZ ,

Als het over de contracten gaat van je mobiele abonnement kun je dit contract zelf opvragen via een aanvraag van je dossier. Een moderator kan het dossier niet voor je opvragen. Je kunt het verzoek indienen per brief waarin je de volgende gegevens dient te vermelden: Naam, adres, mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft en een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek. Ook heeft KPN dan een kopie van een geldig legitimatiebewijs nodig. Voor het versturen van een kopie van je legitimatiebewijs kun je gebruik maken van de KopieID app. Deze app schermt persoonlijke gegevens af. Via www.rijksoverheid.nl kan deze app gedownload worden.

Je kunt het verzenden naar: 
KPN Mobiel 
t.a.v. CMU / Team 1 
inzake opvragen dossier 
Postbus 13500 
9700 EG Groningen


Probeer in je brief zo duidelijk mogelijk te zijn in welk contract je precies bedoelt.


@FamkeZ Welkom op het forum. Ik zie dat @Noordzee je al een volledig antwoord heeft gegeven. Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het natuurlijk graag!