Skip to main content

ik wil mijn contract afkopen en  een nieuw abonnement en telefoon nemen, de telefoon die ik heb samsung 10se is zn *** telefoon. ik moet nog 3,5 maand

hij valt uit gaat zn eigen gang dit is een miskoop van de eeuw wat een slechte rot telefoon.

wil graag een andere wat kost het dan voor die 3,5 mnd

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Hi @jolijn52, wat jammer dat je zo'n hekel aan je toestel hebt nu :slight_frown:

Het is mogelijk om je toestellening vervroegd af te lossen, wat dit kost kan je zien op je facturen, daar staat een restbedrag van je lening vermeld.


top thanks ga ik daar kijken


@jolijn52  Volgens mij kan je het abonnement nu ook al ‘gewoon’ verlengen. Dat kan vanaf 4 maanden (120 dagen) voor de einddatum van het contract. Afkopen is dan niet nodig. Dat klopt toch @Maja_ ?

Het nieuwe abonnement begint pas aansluitend aan het lopende contract, maar je kan wel meteen ‘genieten’ van een nieuw toestel.


Als je nog 3,5 maand moet zit er toch nog garantie op je toestel? Kan je hem na reparatie weer gebruiken, of verkopen.


Nou ik wil hem niet , het is echt een probleem geval hij valt uiy leeft zijn eigen leven . Ik ben hem kots beu. moet pas in juni verlengen het contract loopt tot 10okt.

Wil ervan af klote ding, als ik een nieuwe heb vliegt deze kapot tegen de muur, verkopen niet waard!!!!

Dit is echt een miskoop van 2019


Als het toestel zo slecht bevalt geef ik je groot gelijk dat je dit niet wilt uitzitten tot juni :slight_frown:

Nadat je vervroegde aflossing verwerkt is, kan je op redelijk korte termijn een verlenging inclusief ander toestel plaatsen (bij mijn collega's van de telefonische klantenservice via 0800 0402)