Skip to main content

Goedemorgen, 

 

Wij willen een nieuwe hypotheek afsluiten. Nu staan bij BKR geregistreerd i.v.m. 2 abonnementen. Wij hebben vernomen dat wij het resterende bedrag af dienen te kopen. Wat zijn de mogelijkheden? 

Contract is pas vorige maand opnieuw ingegaan. 

 

Gr Sanne

Per abonnement zijn dat alle resterende maandbedragen van de toestelleningen + € 25 kosten in 1 X voldoen.

(de kosten van) het gewone belabonnement lopen gewoon door.


Dank je wel Peter. Ik wil dit graag regelen maar ik kom niet in contact met KPN. 

Volgende week nog een keer proberen. 

 


Dat wil niet zeggen dat de BKR registratie meteen weg is. Word 1 x in de 2 maanden bijgewerkt ofzo. Misschien kan een moderator daar nog een zetje aan geven, zodat het dan wat sneller gaat.


Oke wij gaan het e.e.a. in gang zetten. Ik heb het formulier inmiddels gevonden. 


Voor de zekerheid dat je de goede hebt. Hier de link voor vervroegd aflossen:

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/aflossen.htm


Hallo @Sanne_1986, welkom op het KPN forum. Goed dat je de community om hulp vraagt :)

Met het online formulier kun je dat heel eenvoudig thuis regelen. Op: Vervroegd aflossen toestelkosten kun je het openstaande bedrag in één keer aflossen. Je ontvangt binnen twee werkdagen een e-mail met een iDEAL-link per aansluiting om direct het hele openstaande bedrag voor het toestel te betalen. Nadat we de betaling hebben ontvangen, ontvang je binnen 5 werkdagen een bevestiging per e-mail dat de BKR-registratie wordt beëindigd. 

Je toestelkrediet blijft vijf jaar geregistreerd bij het BKR, maar heeft na aflossing geen gevolgen meer voor eventuele toekomstige leningen. 

 


Dank je wel. De formulieren zijn inmiddels verstuurd.


Goedzo, @Sanne_1986. Dan kunnen we het spoedig voor jullie verwerken :)  


Reageer