Skip to main content

Wordt mijn contract automatisch  verlengt ,na 20 /5 /2020 ?

Hoi @Jeanne5043 

Nee, jouw contract wordt na de einddatum niet automatisch verlengd. Verlengen is niet verplicht. Als je niet verlengt, dan loopt jouw oude contract ongewijzigd door tegen de oude prijs en voorwaarden. 

Het is ook een optie om eventueel elders een andere telefoon te kopen (als je daar aan toe bent), en dan daar jouw huidig sim-kaartje  in  te stoppen.   

Als je jouw oude abonnement ongewijzigd wilt laten doorlopen, dan moet je dus niet verlengen en ook niet opzeggen. Verlengen is niets anders dan een nieuw abonnement aangaan tegen nieuwe voorwaarden. 

 


Hi Jeanne, welkom op het forum. 

Wat Noordzee aangeeft is helemaal juist, weet je zo voldoende?


Jeanne, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Hoi, 

Ik had dezelfde vraag (die nu beantwoord is), maar ik vraag me af hoe dat gaat met de afbetaling van mijn toestel. Die is na deze maand volledig afbetaald, dus gaan die kosten af van de maandelijkse abonnementsprijs?

 


Die toestelkosten vallen weg. Vroeger was dat niet zo en moest je het abonnement omzetten naar sim-only. Tegenwoordig vallen de toestelkosten gewoon weg en hoef je niets te doen. 


Top, thanks. Blijft het abonnement dan weer voor een bepaalde periode lopen of is het dan maandelijks opzegbaar?

 


Top, thanks. Blijft het abonnement dan weer voor een bepaalde periode lopen of is het dan maandelijks opzegbaar?

 

Hallo @wfv , het abo loopt dan voor onbepaalde tijd en is maandelijks opzegbaar.