Skip to main content
Beantwoord

Contract automatisch verlengd?

• April 28, 2020
  • 7 reacties
  • 1728 keer bekeken

Wordt mijn contract automatisch  verlengt ,na 20 /5 /2020 ?

Beste antwoord door Nick83

Die toestelkosten vallen weg. Vroeger was dat niet zo en moest je het abonnement omzetten naar sim-only. Tegenwoordig vallen de toestelkosten gewoon weg en hoef je niets te doen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 28, 2020

Hoi @Jeanne5043 

Nee, jouw contract wordt na de einddatum niet automatisch verlengd. Verlengen is niet verplicht. Als je niet verlengt, dan loopt jouw oude contract ongewijzigd door tegen de oude prijs en voorwaarden. 

Het is ook een optie om eventueel elders een andere telefoon te kopen (als je daar aan toe bent), en dan daar jouw huidig sim-kaartje  in  te stoppen.   

Als je jouw oude abonnement ongewijzigd wilt laten doorlopen, dan moet je dus niet verlengen en ook niet opzeggen. Verlengen is niets anders dan een nieuw abonnement aangaan tegen nieuwe voorwaarden. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi Jeanne, welkom op het forum. 

Wat Noordzee aangeeft is helemaal juist, weet je zo voldoende?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Jeanne, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

• Nieuwkomer
  • August 17, 2020

Hoi, 

Ik had dezelfde vraag (die nu beantwoord is), maar ik vraag me af hoe dat gaat met de afbetaling van mijn toestel. Die is na deze maand volledig afbetaald, dus gaan die kosten af van de maandelijkse abonnementsprijs?

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • August 17, 2020

Die toestelkosten vallen weg. Vroeger was dat niet zo en moest je het abonnement omzetten naar sim-only. Tegenwoordig vallen de toestelkosten gewoon weg en hoef je niets te doen. 

• Nieuwkomer
  • August 17, 2020

Top, thanks. Blijft het abonnement dan weer voor een bepaalde periode lopen of is het dan maandelijks opzegbaar?

• August 17, 2020

Top, thanks. Blijft het abonnement dan weer voor een bepaalde periode lopen of is het dan maandelijks opzegbaar?

Hallo @wfv , het abo loopt dan voor onbepaalde tijd en is maandelijks opzegbaar.