Skip to main content

Hallo allen,

 

Ik heb op de site van KPN een nieuwe telefoon en nieuw abonnement besteld. De telefoon heb ik ook ontvangen en mijn nieuwe abonnement is ingegaan. Via e-mail kreeg ik mijn contract toegestuurd, en ik vroeg me af of ik deze nog moet uitprinten, ondertekenen en terugsturen? Ik heb bij mijn bestelling namelijk aangegeven dat ik mijn telefoon in één keer wilde betalen, en op mijn contract staat ook dat ik die eenmalig via factuur moet betalen. Maar ik heb hier nog geen factuur van ontvangen.

 

Alvast bedankt voor de hulp

U hoeft in ieder geval niets terug te sturen. De eenmalige kosten zullen op de eerst volgende faktuur staan.


De kosten zullen zoals Joep zegt op de eerstvolgende factuur worden verrekend. Het is overigens mogelijk dat dit de daaropvolgende factuur betreft als de opvolgende factuur al door KPN is opgemaakt.


Goedemorgen @JanHugo5, de eerste factuur die je van KPN zult ontvangen voor jouw abonnement zal ook het eenmalige bedrag voor het toestel bevatten. Van het contract dat je hebt ontvangen hoeft zoals hierboven al wordt aangegeven niets retour. 


Bedankt voor jullie hulp allemaal