Skip to main content
Beantwoord

Contract e-mail

  • December 21, 2020
  • 4 reacties
  • 121 keer bekeken

Hallo allen,

 

Ik heb op de site van KPN een nieuwe telefoon en nieuw abonnement besteld. De telefoon heb ik ook ontvangen en mijn nieuwe abonnement is ingegaan. Via e-mail kreeg ik mijn contract toegestuurd, en ik vroeg me af of ik deze nog moet uitprinten, ondertekenen en terugsturen? Ik heb bij mijn bestelling namelijk aangegeven dat ik mijn telefoon in één keer wilde betalen, en op mijn contract staat ook dat ik die eenmalig via factuur moet betalen. Maar ik heb hier nog geen factuur van ontvangen.

 

Alvast bedankt voor de hulp

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Goedemorgen @JanHugo5, de eerste factuur die je van KPN zult ontvangen voor jouw abonnement zal ook het eenmalige bedrag voor het toestel bevatten. Van het contract dat je hebt ontvangen hoeft zoals hierboven al wordt aangegeven niets retour. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 21, 2020

U hoeft in ieder geval niets terug te sturen. De eenmalige kosten zullen op de eerst volgende faktuur staan.


Maurice85
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 21, 2020

De kosten zullen zoals Joep zegt op de eerstvolgende factuur worden verrekend. Het is overigens mogelijk dat dit de daaropvolgende factuur betreft als de opvolgende factuur al door KPN is opgemaakt.


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 29, 2020

Goedemorgen @JanHugo5, de eerste factuur die je van KPN zult ontvangen voor jouw abonnement zal ook het eenmalige bedrag voor het toestel bevatten. Van het contract dat je hebt ontvangen hoeft zoals hierboven al wordt aangegeven niets retour. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 29, 2020

Bedankt voor jullie hulp allemaal