Skip to main content

Hallo, 

Mijn contract eindigt 09-11-2020, en is verlengbaar per 13-07-2020, dit heb ik al voor zo’n 4/5 jaar,

Normaal gesproken kan ik dus altijd verlengen als de nieuwe iPhone zijn te pre-orderen, 
Maar nu dit jaar als iedereen weet heeft Covid-19 veel onrust veroorzaakt zo ook de iPhone productie, en is dus nu 2 maanden (waarschijnlijk delayed) dus zou waarschijnlijk mijn contract eindigen, voor dat de pre-order optie hier is, mijn vraag is wat te doen. Ik wil natuurlijk niet verlengen voor een iPhone 11 want de iPhone 12 is letterlijk in 2 maanden(waarschijnlijk) uit na mijn contract over is. na 2 jaar wachten wil ik natuurlijk het nieuwste toestel en normaal gesproken kon dit altijd, 

Mijn vraag is is er een manier om bijvoorbeeld rond September (wanneer ik normaal gesproken de nieuwe iPhone al kon pre-orderen/krijgen) al te verlengen voor het toekomstige model OID, zodat ik niet mijn contract laat verlopen en in een ongemakkelijke 2 maanden zit zonder KPN,

mvg.

Hoi @NinoCaron 

Je contract loopt na einde contract gewoon door.
Je kunt daarna altijd nog verlengen.
Dus er is niets aan de hand je verliest je KPN-contract helemaal niet, tenzij je het opzegt.


Euhm... waar doet u moeilijk over? Mijn contract is uit 2015 en is in 2017 al verlopen ofzo. Ik kan nog steeds bellen hoor! En internet doet het ook nog steeds. Denkt u dat KPN u afsluit ofzo? Nou echt niet. Het contract loopt gewoon stilzwijgend door onder dezelfde voorwaarden. Alleen je toetselkosten vallen wel weg. Dus u zult een paar goedkope maanden hebben.


Bedankt voor de reacties, ik was hier dus niet van op de hoogte, stom wel achteraf het klinkt wel logisch 

 

Bedankt beide.


Na die paar goedkope maanden weer toestelkosten moeten betalen, dat zal ongemakkelijk zijn 😉


@NinoCaron

Je zou ook kunnen overwegen om te gaan sparen voor de aankoop van een losse IPhone 12. 
 

Want als je gaat verlengen, kom je dadelijk uit in een KPN Hussel abonnement. De kans is groot dat de voorwaarden van het nieuwe abonnement minder gunstig zijn dan die van jouw lopende abonnement. Zo vindt er bij KPN Hussel bv geen verdubbeling meer plaats. 
 

Los daarvan scheelt een losse aankoop van een IPhone 12 jou ook een BKR-registratie. 
 

Als het jou lukt om vanaf nu maandelijks 200 euro apart te zetten, dan heb je over een half jaar het doel al (bijna?) bereikt. 
 

De Hussel voordelen op een rij:

 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

Reageer