Skip to main content
Beantwoord

Contract en abonnement als ik niet verleng

  • February 5, 2020
  • 2 reacties
  • 78 keer bekeken

Petjewgp
Nieuwkomer

Als ik het ‘goed’ vergrijp als je je abo niet verlengd maar door laat lopen gaat het verder als Sim only :thinking:

 

Mvg Patriy

Beste antwoord door Tycha

Welkom @Petjewgp 

Klopt,

Verlengen is niet verplicht,

Je huidige abonnement blijft na de oorspronkelijk einddatum op het contract gewoon doorlopen en het is dan maandelijks opzegbaar. Zolang het abonnement loopt, hou je de voordelen die daarbij horen.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 5, 2020

Welkom @Petjewgp 

Klopt,

Verlengen is niet verplicht,

Je huidige abonnement blijft na de oorspronkelijk einddatum op het contract gewoon doorlopen en het is dan maandelijks opzegbaar. Zolang het abonnement loopt, hou je de voordelen die daarbij horen.

 


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

@Petjewgp Welkom op het KPN forum!

Dat klopt helemaal, zoals Tycha hierboven ook mooi uitgelegd heeft :slight_smile: Is het zo duidelijk? Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.