Skip to main content

Vandaag een vrije dag opgenomen om mijn nieuwe telefoon in ontvangst te nemen. Omdat het pin apparaat van de AMP bezorger niet werkte kon ik niet 1 cent pinnen van de rekening waar het mobiele abonnement moet worden afgeschreven. Dit is overigens dezelfde rekening waar ik 180 euro had aan betaald op de telefoon en dezelfde rekening waar KPN maandelijks mijn internet en TV abonnement afschrijft. Jammer dat de bezorger in dit geval niet direct contact met KPN kan opnemen. Er wordt verteld dat je een nieuwe afspraak kan maken. In mijn geval dus weer een vrije snipperdag

Ik heb mijn contract maar geannuleerd. Voorlopig door met mijn oude telefoon. TZT ga ik wel naar een winkel waar ik gelijk een telefoon kan meenemen.

 

Admin: Gebruikersnaam aangepast om verwarring te voorkomen. Zie PB. 

Ha @Gebruiker185, welkom! Wat balen! Daar kunnen we natuurlijk niet zoveel aan doen, maar het is wel heel zuur. Begrijpelijk dat je het voor nu geannuleerd hebt. Ik wil hier wel even bij vermelden dat we in de winkel geen ‘high-end’ toestellen op voorraad hebben. In dat geval krijg je 'm ook niet meteen mee. Wel vindt het proces van het pinnen van 1 cent dan in de winkel plaats.Â