Skip to main content
Beste KPN,

Ik heb een mobiele contract dat afloopt op 18-11-2019, waarom kan ik pas op 22-07-2019 verlengen en niet op 18/19-07-2019, dan lukt het me namelijk net voor de vakantie met een nieuwe mobiel op vakantie te gaan 4 maanden is toch 4 maanden?
Hoi, als je je gegevens in je forumprofiel zet (indien nog niet gedaan; is alleen te zien door jezelf en moderators) kan een moderator je abonnementsgegevens nakijken. Als je die er al in hebt staan zodra ze aan je vraag toe zijn kunnen ze dat op dat moment meteen even doen. Beantwoording gaat dan sneller 😉



Benodigde gegevens:

Voor-, achternaam, postcode + huisnummer (evt. toevoeging), klantnummer mobiel, tel.nr. kan ook handig zijn (op de regel persoonlijke opmerkingen bijvoorbeeld).

Al deze gegevens zijn afgeschermd. (privé)

Onderaan de pagina opslaan niet vergeten.
Ik heb inmiddels alle gegevens ingevuld in mijn profiel, bedankt voor de tip.

Ik dacht dat bij het koppelen van mijn KPN ID deze automatisch meegingen
Nee, dat was zo. I.v.m. de nieuwe privacywet móet je hier alsnog ook je gegevens geven anders mogen ze niks inzien. Eerst krijgt het forum dezelfde inlog KPN ID juist voor die gegevens en dan gooit de nieuwe privacywet weer roet in het eten. Maar het is wat het is.



Verder had ik ook navraag gedaan naar de datum. Het blijkt echter dat het geen 4 maanden is maar 120 dagen. Dat komt dan omdat er maanden zijn die langer dan 30 dagen zijn vaak in datum net een paar dagen langer uit.

Je verlengdatum klopt dus en kan niet gewijzigd uiteraard (computersystemen).



Trouwens, ik ga altijd met een zo oud mogelijke telefoon op vakantie. I.v.m. verhoogd risico diefstal, verlies, beschadiging e.d. Hoef ik hooguit alleen een nieuwe sim aan te vragen uiteraard.
Goedemorgen @JuanManuelRuizLopez, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Ik zie dat je jouw gegevens hebt ingevuld, en heb het nog even gecontroleerd. Zoals Peter aangeeft gaat het om 120 dagen, wat vaak overeenkomt met 4 maanden (en er dus vaak over 4 maanden gesproken wordt). In jouw geval kan je dus per 22-07-2019 verlengen. Helaas net tijdens of na je vakantie, maar ik begrijp ook Peter zijn punt. Je kan je nieuwe toestel dan ook niet kapot-of kwijtraken.. Maar er zijn natuurlijk ook voordelen van een nieuw toestel op vakantie.. Bijvoorbeeld een betere camera, langere batterijduur, sneller toestel..



Een oplossing zou nog kunnen zijn om los een toestel aan te schaffen en later te verlengen met Sim Only. Daar moet je dan wel ruimte voor hebben natuurlijk, financieel.



Heb je nog meer vragen? Dan weet je ons te vinden!
Ik heb het gelezen, dan zou ik de term 120 dagen gebruiken in plaats van 4 maanden want dat werkt wel een beetje verwarrend, verder geen man overboord hoor.



In ieder geval bedankt voor de antwoorden.
Dat begrijp ik! Is ook de correct term inderdaad. Mocht je, nu of later, nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Reageer