Skip to main content
Mijn contract is 2 jaar, terwijl ik had afgesproken voor 1 jaar.

Wil dat als nog veranderd hebben naar 1 jaar.

omdat mijn 1e nr ook op 1 jaar staat en KPN kompleet ook op 1 jaar, wil ik dus ook het 2 nr op 1 jaar.

Ging er van uit dat ik 2weken bedenk tijd had naar activering, blijkt dus niet zo te zijn?.

Ben met zoveel dingen overgegaan naar KPN, dat mij dat is ontschoten.

mijn nummer gaat 26-07-2019 over van Vodafoon naar KPN.

is dit nog te veranderen!

mvg, CB
Hoi @Jazzie . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je iets anders hebt gekregen dan de bedoeling was. Daar is niemand bij gebaat! Zodra de orderbevestiging is verstuurd gaan je 14 dagen bedenktijd in. Wanneer heb jij het overzicht van je bestelling gekregen? Als er ondertussen 14 dagen zijn verstreken kan ik helaas niks meer voor je doen.

Mocht je nog wel binnen de 14 dagen zitten is het raadzaam om contact te zoeken met onze afdeling retentie. (opzegging/annulering)

Zijn zijn het makkelijkst te bereiken via 0800 0402 ( gratis nummer)
Al vast bedankt voor je reactie.

De 14 dagen zijn al een maand verstreken, dacht dat het ook inging op het moment van het activeren van je mobile kaart. Dus niet goed opgelet, fout mijn kant.

maar ben ook zo bezig geweest met alle andere aanvragen.

1e mijn eigen mobile over gezet naar KPN, deze is wel naar 1 jaar.

2e mijn internet, tv en vaste telefoon van Ziggo ook over naar KPN gezet ook voor 1 jaar.

3e mijn vrouw de mobile voor 1 jaar, wat dus naar 2 jaar is gezet. Vreemd had het wel afgesproken....

Heb van morgen contact gehad met KPN konden niets meer doen, voel mij toch weer beet genomen.

als ik mijn kaart niet activeert wat gebeurt er dan!

Toch weer terug naar Ziggo?

mvg, CB
Oei, wat jammer, @Jazzie . Ik lees dat je het erg druk hebt gehad en kan mij inderdaad goed voorstellen dat dit soort details er dan doorheen glippen.

Je zit er wel aan vast ben ik bang. Of je de SIM nu wel of niet activeert gaat de facturatie wel lopen. Dat kan ik helaas niet veranderen.
Bedankt voor je antwoord.

Maar had wel wat meer begrip van KPN verwacht...

Volgend jaar tocht maar weer terug naar Ziggo met alles, en mobile van mijn vrouw over 2 jaar.



mvg, CB.
Hallo @Jazzie , hoe zou je het vinden als jouw baas dacht dat hij jouw een jaarcontract had gegeven en er een contract voor onbepaalde tijd op papier staat en hij dat terug wil draaien?

Zaken zijn zaken met de daarbij behorende voorwaarden.

Dat is bij ZiggoVodafone niet anders of welke provider dan ook.

Eerst heel goed kijken wat je (online) invult, op de bevestigknop drukken kan altijd nog.
Hoi @Erwin_ en Anderen



Oei, wat jammer, @Jazzie . Ik lees dat je het erg druk hebt gehad en kan mij inderdaad goed voorstellen dat dit soort details er dan doorheen glippen.

Je zit er wel aan vast ben ik bang. Of je de SIM nu wel of niet activeert gaat de facturatie wel lopen. Dat kan ik helaas niet veranderen.



Jazzie schreef:

Bedankt voor je antwoord.

Maar had wel wat meer begrip van KPN verwacht...

Volgend jaar tocht maar weer terug naar Ziggo met alles, en mobile van mijn vrouw over 2 jaar.



Ja @Erwin_ en nu gaan ze weg, en dat is helemaal jou schuld.



Had dan toch ook opgelet, en ik weet dat jij het druk hebt met jou KPN werkzaamheden.

Dat is in deze echter geen excuus.

Maar toch moet ik er zo mee.😂
Hallo, allemaal.

Wil hier helemaal geen drama van maken, helemaal mijn fout.

Er zijn ook mensen die nooit fouten maken TOCH!



einde verhaal, mvg CB
Hoi @Jazzie



Wat fouten maken betreft, daar hoor ik ook bij.

Mensen maken fouten, en behoorlijk veel ook in een mensenleven. :-)

Daar gaat het echt niet om.

Het gaat mij (en jij bent de enige niet) om het dreigen met weggaan, opzeggen en andere manieren van de zaak op spanning zetten.

Het is zo kinderlijk, van als ik mijn zin niet krijg, dan ga ik stampvoeten en ook hou ik mijn adem in.



En dat stuit mij tegen de borst. ervan uitgaande dat het volwassen mensen zijn die hier komen met hun klachten,



Mijn ervaringen met de moderators van deze site is dat zij echt hun best doen om het een en ander goed op te lossen.

En dat zij hun broodheer ook ten diensten willen zijn, lijkt mij logisch.

KPN is tenslotte degene die ook hun leven mee overeind houd door de tijd heen.

Dit wilde ik nog even kwijt, en nogmaals geschreven, ook ik maak fouten.



Rest mij niet anders dan u en de uwen een fijne zondag te wensen.
tjonge, tjonge,,, wat een opwinding...