Skip to main content

Ik hoop dat ik via deze weg sneller geholpen ga worden. Wij tobben al maanden met een WiFi en mobiel bereik probleem. Meerdere monteurs over de vloer gehad voor de WiFi en contact gehad met technische dienst en klachten afdeling over het mobiele probleem. Helaas is het probleem wat al maanden speelt niet opgelost (er blijkt een slechte ligging tov de zendmast te zijn en WiFi is niet stabiel voor wificall).

Inmiddels vorige week vrijdag de klantenservice gebeld om een van de twee mobiele contracten vroegtijdig te laten beëindigen (ander mobiel contract kon al opgezegd evenals producten thuis). Mijn verzoek is doorgezet en ik zou uiterlijk gisteren gebeld worden door afdeling klantreacties. Helaas niet gebeurd. 

Gezien de geschiedenis en de traagheid van de afdelingen, hoop ik op deze manier de zaken eerder voor elkaar te hebben (laatste mobiele contract voortijdig kosteloos beëindigen) zodat er overgestapt kan worden naar een andere provider. Volgens de klantenservice was er voldoende reden om dit te regelen maar konden zij dat niet doen.

 

Hoi@Dbvd, allereerst sorry voor de zeer late reactie. Dat staat nogal in contrast met je eerste zin.

Als er helemaal geen bereik mogelijk is kan dat inderdaad een contractsontbindende factor zijn. Omdat dit normaal gesproken niet mogelijk is, gaat dit alleen via de afdeling klantenreacties. Ik kan dat dus niet voor je in orde maken. Ik ben wel benieuwd of er inmiddels contact met je is opgenomen. Als dat niet het geval is kan ik daar wel in bemiddelen. Kun je dan je adresgegevens en klantnummer/06-nummer toevoegen aan je profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd?


Hoi Joran,

 

Helaas nog steeds niet gebeld. Ik ga mijn gegevens toevoegen. 


Dank! Ik heb het contact met de helpdesk nagelezen. Dit is duidelijk geen succesverhaal. 11 oktober is een netwerkklacht aangemaakt met het verzoek het abonnement op te zeggen wegens problemen met het bereik. De doorlooptijd daarvan is 10 werkdagen (2 weken) maar ik betwijfel of dat gehaald wordt en of dit de beste route is. Een contract kan alleen ontbonden worden als de technische dienst aangeeft dat het bereik niet te verbeteren is. We wachten nu wederom op de technische dienst maar zij hebben al meerdere malen aangegeven dat het bereik niet beter wordt. Ik heb daarom een klacht aangemaakt (doorlooptijd 3 werkdagen) om dit te regelen. Ik moet je vervelend genoeg nog een keer om geduld vragen maar ik ga ervan uit dat dit sneller resultaat heeft.


Bedankt voor je actie. Het is inderdaad geen succesverhaal. Technische dienst heeft eerder al bevestigd dat de ligging tov de zendmast slecht is en dat de oorzaak is. 
 

 Ik heb een afspraakbevestiging gekregen dat er binnen 3 werkdagen wordt gebeld. We wachten af. 
Ik hoop dat het dan wordt opgelost.


Zo te zien is het gelukt @Dbvd! Ik hoop dat we het bereik in de toekomst kunnen verbeteren op jouw adres. Op dit moment ben je helaas beter af bij een andere provider. Als je nog vragen hebt, laat het vooral weten!


Hoi Joran,

Klopt het is gelukt. Wie weet tot in te toekomst. 

Bedankt voor je bemiddeling!


Reageer