Skip to main content
Ik ben overgestapt van Tele2 naar KPN. Nu heb ik eerst mijn Tele2 contract laten opzeggen voordat ik een nieuw toestel + contract heb aangevraagd. blijkbaar hanteren beide partijen een opstart/ opzeg termijn van een maand en in de KPN store heb ik nog gevraagd wat er gebeurt met het gat tussen de opzegging van mijn Tele2 contract en de start bij KPN. mij is toen verteld dat de providers onderling alles regelen en dat alles perfect wordt overgezet en dat mijn eerdere opzegging werd overschreden, maar nu blijkt dat mijn contract bij Tele2 is stopgezet en mijn KPN contract pas over 2 weken ingaat. ik ben nu volledig onbereikbaar voor deze twee weken
Heb je tele 2 zelf opgezegd of ben je overgestapt met behoud van nummer?
Ik heb eerst Tele2 opgezegd en ben daarna overgestapt met behoud van nummer
Ja dan gaat het niet goed. Je had bij kpn een abonnement moeten nemen en gebruik moeten maken van de overstapservice. Kpn zegt dan namens jou het abonnement bij tele 2 op en is de overstap naadloos. Misschien dat een medewerker nog iets voor je kan doen. Die reageert doorgaans binnen 48 uur op jouw bericht.
daar was ik dus al bang voor maar de medewerker bij de KPN store verzekerde mij dat mijn eerdere opzegging zou worden overschreden door over te stappen met nummerbehoud
Dat laatste is blijkbaar niet gebeurd. Even wachten op een medewerker. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. Je gegevens zijn alleen zichtbaar voor de medewerker en jezelf. Dus niet hier invullen want dan ziet iedereen het.
Hoi @Mikedaniel . Welkom op het forum.

Ik betreur deze gang van zaken en het beste advies wat ik je nu kan geven is om bij tele2 te vragen of het nummer nog terug te halen is. Anders gaat het mis.

Als we dit zo laten dat wordt je tijdelijke nummer op het nieuwe abonnement omgezet naar een definitief nummer.

Laat je weten wat tele2 voor je kan doen?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!