Skip to main content

Beste KPN,

Ik heb zojuist mijn abonnement verlengd en daarbij communiceren jullie steeds dat ik 28,50 zou gaan betalen. Nu heb ik het afgesloten en krijg ik een contract van 36 euro per maand. Dit lijkt mij verreweg van hoe het hoort te gaan! Graag wil ik dit zo snel mogelijk recht gezet zien worden. 

Mvg

Frank

Hallo @frankwesterlake ,

Dat is 7,50 meer. Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd.  Er wordt nu dus de bruto prijs vermeld waar de korting nog niet van afgehaald is. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: 

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

 

 

Meer info : 

Hussel Voordelen

KPN Hussel biedt extra voordelen wanneer je Thuis en Mobiel afneemt op 1 adres. Zo krijg je maandelijks €5,- of €7,50 korting op je mobiele abonnement en krijg je 5 euro korting op een entertainment pakket naar keuze. Kies bijvoorbeeld voor Onbeperkt Data voor 36 euro per maand en internet voor thuis met 5 euro voordeel op Netflix, Spotify (Family), FOX Sports, Pluspakket of Film1. Ook is onderling gratis bellen en MB's delen mogelijk zoals je nu al gewend bent bij KPN Compleet.

De Hussel voordelen gelden niet indien je alleen 2 (of meer) mobiele abonnementen afneemt bij KPN. Je hebt hier ook een vast internet abonnement op hetzelfde adres nodig.


De Hussel voordelen op een rij:

 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!