Skip to main content
Ook ik wil graag mijn contracten opvragen, ik heb hier een brief voor opgestuurd waarop ik van de week over gebeld werd. Deze dame zij mij dat ik dat kon doen via een mail aders, echter ben ik die vergeten, omdat ik op dat moment aan het werk was. Kunt u mij als nog dat E-mail aders sturen?



Admin: Bericht afgesplitst van Alle overeenkomsten opvragen
Ook ik wil graag mijn contracten opvragen, ik heb hier een brief voor opgestuurd waarop ik van de week over gebeld werd. Deze dame zij mij dat ik dat kon doen via een mail aders, echter ben ik die vergeten, omdat ik op dat moment aan het werk was. Kunt u mij als nog dat E-mail aders sturen?


Ps: volgens mij hebben jullie een bewaarplicht van 7 jaar voor contracten.
Ha @aartmans, goede vraag! Wat is de reden dat je je contracten op wilt vragen? Kan ik je misschien met een achterliggende vraag helpen? Wil je in ieder geval je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Het is mij niet meteen duidelijk welk e-mailadres je zou moeten hebben, maar ik help je graag verder uitzoeken.
Hoi Marcia,

Zoals je misschien weet is KPN ooit over de schreef gegaan om te zeggen dat de telefoon "gratis" was.

Nou heb ik een paar weken terug een voorbeeld brief over gestuurd om die info op te vragen, dit blijkt nog niet zo makkelijk (van het kastje, naar de muur, zeg maar. en daar heb ik niet zo veel zijn in) Ik kreeg toen een telefoontje dat ik die zelfde vraag (die uit de brief) via e-mail moest versturen, naar ...... vandaar deze vraag. Ook heb ik contact gehad via de telefoon, zij hebben toen mijn laatste contract op gestuurd, maar daar heb ik niet zoveel aan, omdat de voorwaarde in 2014/2015 aangepast moesten worden.

Dus ik wil graag mijn contracten van af dat ik klant ben van KPN, dus ook die van voor 2014. En nou ga je waarschijnlijk zeggen wat ze aan de telefoon ook zeiden, contracten bewaren wij maar 5 jaar.

Maar de info die ik wil hebben (waar het uiteindelijk om draait) is, hoeveel abonnementen heb ik gehad waar van men zij dat de mobiel "gratis" was. En of dat nou contracten zijn, of verlengingen of hoe ze ook maar genoemd worden, graag wil ik die informatie, want ik weet voor mijn zelf dat ik 2 van die "gratis" telefoons heb gehad.
Ik snap het helemaal, bedankt voor de toelichting! Eerlijk gezegd kan ik niet vinden naar welk e-mailadres het moet, maar ik ga dit uitzoeken door contact op te nemen met de collega met wie je hebt gesproken. Zodra ik meer weet, laat ik het je weten!
Ik heb de betreffende gegevens inmiddels achterhaald en stuur je ze in een privébericht toe! Mocht ik verder nog iets voor je kunnen doen, laat je het me dan weten?

Ik heb exact dezelfde vraag. 
zou graag ook het e-mailadres willen hebben 

u mag ook mijn gegevens van de afgelopen jaren aan mij toesturen 

alvast bedankt 


Beste @Liane123, welkom!

 

Als het puur en alleen gaat om de contracten, kan je het beste schriftelijk een verzoek sturen naar: 

 

KPN Mobiel T.a.v. CMU/team 1 Inzake opvragen dossier Postbus 13500 9700 EG Groningen.

 

Gaat het om alle gegevens die wij in de loop van de jaren ‘verzameld’ hebben, dan kan je dit indienen via:

 

KPN Klantreacties (o.v.v. Rechten AVG) Postbus 58800 1040 JA Amsterdam rechtenavg@kpn.com.

 

Je doet dan echt een beroep op inzage, dus dat lijkt me minder van toepassing in dit geval.Â