Skip to main content

Ik ben al maanden aan het wachten op een credit bedrag van  67,00 euro.

Tientallen medewerkers gesproken, klacht ingediend maar tot op heden niets ontvangen.

U kunt alle gegevens vinden in notities onder mijn account.

De klacht betreft notitie: 17-10-2019 - 08.09 uur.

 

Ik hoop via deze weg z.s.m. het geld op mijn rekening te zien.


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.

Dan is het wel handig als jouw gegevens te raadplegen zijn. 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 


Bedankt Noordzee voor uw reactie, ik heb de gegevens ingevuld.


Kunnen jullie alles inzien? Ik hoor het graag.

Mijn KPN ID is mijn emailadres. 


Dag @Pduin. Van harte welkom hier. Het lijkt me inderdaad niet de bedoeling dat je maandenlang op een creditering moet wachten. Mij is nog niet helemaal duidelijk om wat voor creditering het gaat. Waar bestaat die uit en wanneer is deze doorgevoerd? En gaat het om je vaste of mobiele diensten? Ik hoor graag van je.


Goedemiddag,

 

Er zijn heel erg veel fouten gemaakt. Alles bij elkaar opgeteld krijg ik een credit van €67,00

Alles staat genoteerd in mijn dossier. Ook dat ik de credit moet ontvangen en dat ik fox sports helemaal gratis krijg elke maand en niet maar €5,- korting.

 

Kunt u niet in mijn dossier? 

 

Ik hoor het graag. 

Groetjes, Patty 


Dag @Pduin. Bedankt voor je reactie. Ik vind het jammer om te lezen dat er veel fouten zijn gemaakt. Ik kan nu inderdaad wel bij je dossier. Ik zie dat je op dit moment het Pluspakket gratis ontvangt als KPN Compleet voordeel. Dit is actief sinds 7 januari. Het FOX Sports pakket is wel actief. Klopt het dat je in plaats van het Pluspakket het FOX Sports pakket gratis wilt ontvangen met KPN Compleet? Dat kan ik nu helaas niet voor je regelen, omdat je je voordeel één keer per maand kunt wisselen. Wel zie ik dat een collega daarom een vergoeding van € 12,99 voor FOX Sports heeft doorgevoerd op 8 januari. Vanaf 7 februari kun je je KPN Compleet voordeel wisselen. Echter, ik zie geen bedrag van € 67,- terug. Kan je toelichten hoe die creditering is opgebouwd? 


Goedemorgen Natasja,

 

Dat is mooi om te horen, echter staat het credit bedrag ook vermeld in mijn notities. Een collega van u die ik telefonisch gesproken heb kon het credit bedrag ook terug vinden in de notities.

 

Ik heb op mijn mail allemaal mails staan van een collega van jullie dat hij het credit bedrag erin gaat zetten en dit gaat regelen. Ik kan eventueel alle mails doorsturen? 

 

Zou u nogmaals kunnen kijken of u het credit bedrag ziet staan? Anders hoor ik graag hoe verder.

Ik ben een beetje teleurgesteld dat ik zoveel moeite moet doen voor iets wat helemaal niet mijn fout is geweest. In de notities staat ook hoe het credit bedrag is opgebouwd. Ik had eigenlijk al een abonnement afgesloten een paar dagen voordat hussel begon, uw collega maakte verschillende fouten waardoor het abonnement opnieuw af moest sluiten en dus geen gebruik meer kon maken van de andere korting, zo is het credit bedrag ongeveer opgebouwd. 

 

Ik hoor het graag.

Groetjes, Patty 


Goedemiddag Natasja,

 

Bent u ernaar aan het kijken?

 

Met vriendelijke groet, Patty


Hallo @Pduin. We hebben elkaar zojuist even telefonisch gesproken. Ik heb de notitie inmiddels terug kunnen vinden en de beloofde creditering van € 67,- is doorgevoerd. Deze wordt verrekend met je eerstvolgende factuur. Laat het gerust weten als je nog wel ergens hulp bij nodig hebt. :slight_smile:


Reageer