Skip to main content

Goedemorgen,

Ik wil voor een maand vanuit Curacao werken.

Als ik het goed begrijp kan ik hiervoor een buiten de EU bundel nemen met 2000 belminuten?

Nu zal ik ook vaak gebeld worden vanuit Nederland. Hebben klanten die mij bellen extra kosten of gaat dit vanaf mijn bundel zonder extra kosten voor bellers vanuit Nederland?

Alvast bedankt.

Groet Sacha


Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Sacha078 , mensen die jou bellen, kost jou geen geld. De bellers betalen een tarief per minuut of gaat van hun bundel af, afhankelijk van het soort abo dat ze hebben.

Die belbundel buiten EU die je aanschaft is voor je eigen belgebruik.


Ah, voor de mensen die mij bellen vind ik het belangrijk dat mijn werklocatie geen gevolgen voor ze heeft, dus geen extra kosten. De enige manier om dit te voorkomen is door dus zelf te bellen. Of hebben zijn dan alsnog extra kosten omdat ze door een 06nr buiten de eu worden gebeld?


Hallo @Sacha078 de mensen die jou op je KPN mobiele nummer bellen hebben geen extra kosten. Zij bellen een Nederlands nummer gewoon binnen hun abonnement/bundel. Jij hebt extra kosten voor het gebeld worden in het buitenland.

Ook als jij zelf naar hun belt, zijn de extra kosten alleen voor jou.


Ik neem aan dat 'minuten' dan ook van toepassing zijn op gebeld worden. Met de extra bundel 2000 minuten zit ik dus goed voor zowel bellen als gebeld worden. En zonder extra kosten voor de klant. Hiermee kan ik wel een maand vooruit. Bedankt!


Hallo @Sacha078 jouw bundel is voor het zelf door jou bellen naar derden, gebeld worden heeft niets met jouw belbundel te maken.

 


Op de website staat dat gebeld worden in Curacao 1 euro per minuut kost zonder extra bundel. Deze kosten komen dus bovenop de bundel?


Op de website staat dat gebeld worden in Curacao 1 euro per minuut kost zonder extra bundel. Deze kosten komen dus bovenop de bundel?

Hallo @Sacha078 , zie onderstaande link met alle uitleg:

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/wereld.htm