Skip to main content
Vraag

Daglimiet mobiel internet KPN werkt niet goed en verhogen via app lukt niet

• June 11, 2026
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Ik krijg vandaag de melding van mij daglimiet is verbruikt van 20 Gb, en deze gratis kan verhogen in de App….met maar 2 GB…. maar dit werkt niet?

En trouwens als deze limiet in werking treed is je mobiel internet ook lekker langzaam--waardoor de KPN App ook niet werkt … lekker bezig.

Belachelijk dat er niet een maandlimiet is van 30 dagen x 20 GB= 600 GB, want de ene dag verbruik ik 4 Gb en de andere dag b.v  40 GB, en met deze instelling moet ik iedere keer een limiet verhoging uitvoeren van 2 Gb in de App. Nu 10 x uitgevoerd en je krijg geen SMS ter bevestiging ?

Dus nu 10 x een extra bundel gratis  geplust.. in de App om door te kunnen werken?

Maak een schuifmeter die ik b.v. deze dag kan verhogen naar 20 GB en morgen kan terugzetten op 4 GB, einde maand is de 600 GB op...

Werkt dus voor geen meter KPN…. lekker mobiel werken zo.

2 reacties

• Wijsgeer
  • June 11, 2026

Werkt een sms NL2000 AAN naar 1266 wel?

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Pietermesu 

De Belgische providers doen dit al een lange tijd, zoals bij de Unlimited abonnementen van Orange, Telenet en Proximus.
De klant krijg daar aan het begin van elke maand 300 GB aan data (omgerekend 10 GB per dag), waarmee ze het de hele maand moeten doen.
Ben je door deze 300 GB bundel heen, dan wordt je internetsnelheid flink verlaagd maar heb je géén buiten de bundel kosten voor data.

KPN zou dit voorbeeld van hun Belgische collega’s kunnen overnemen, zodat KPN zich nog meer onderscheid van de concurrentie, en de klant zelf kan bepalen hoe hij of zij de maandelijkse data bundel van 600 GB (omgerekend 20 GB per dag) over de maand besteed.
Ben je door deze bundel heen, dan kun je wel gewoon extra data bijkopen.