Goedenmiddag,
Zojuist in een land buiten de eu aangekomen. Ik kreeg een (vond ik) onduidelijk smsje over welke pakketten ik kon afsluiten. Ik kreeg 1 optie en anders moest ik op internet kijken (heel onlogisch als internet zo duur is) of naar een telefoonnummer bellen.
Ik heb even mijn 4g aangezet om de app te openen en via de app een data only aan te schaffen. Vrijsnel kreeg ik een bevestiging dat het was gelukt (om 13.16u). Om 14.33u kreeg ik een berichtje dat ik 80% van mijn limiet van €60,50 euro heb verbruikt.
Later kwam er in de app beschikbaar dat ik dus data kosten heb gemaakt van €50,- (34mb verbruikt)
Nu lijkt het net alsof de bundel niet meteen is ingegaan. Ik snap dat ik kosten heb gemaakt doordat ik internet aan moest zetten om in de app te komen om vervolgens een bundel te kunnen kiezen, maar dat lijkt me niet dat dat 34mb is.. verder niet voor 13.16u op social media oid gezeten.
Komt dit vaker voor? Kan ik hier nog iets mee? Omdat mijn bundel om 13.16u in is gegaan en dat andere bericht 1,5u later kwam?
Alvast bedankt!