Skip to main content

Ik heb een onbeperkt abo dat in NL stopt bij 8 gB en in het buitenland na 25 gB. 

 

Het zou enorm fijn en handig zijn als je een gebruiksbalk zou zien zoals bij een beperkt abo. Zodat je kunt zien dat je abo op is of dat het ergens anders aan ligt dat er geen internet is. Kleine moeite voor KPN lijkt mij

Dat is al vaak gevraagd.  Wellicht dat het op termijn komt.


Als het al vaak gevraagd is snap ik niet waarom dit nog niet geïmplementeerd is! Dit zou een kleine moeite moeten zijn voor KPN


Of het een kleine moeite is weten wij niet.


Hoi @Rodier, welkom bij ons op het forum. Dit is inderdaad een vaker gevraagde wens, deze is ook bekend bij de ontwikkelaars. Of het toegevoegd kan worden is voor ons, net als voor jou, afwachten. 


Vooralsnog kun je voor in Nederland in je telefoon zelf, bij verbruiksgegevens, zelf instellen dat je 8 GB per dag hebt. Via het menu heb je dan een verbruiksbalk.
Voor die 25 GB per maand in de rest van de E.U. is het wat lastiger inderdaad.

Overigens stopt het niet bij die 8 GB per dag. Als je meer nodig hebt dan zijn er gratis dagaanvullers à 2 GB. Dan kan je heel eenvoudig doen: sms NL2000 AAN naar 1266.

Dus ietsje anders dan je vermeld:

Nederland: 8 GB per dag met aanvullers
Buiten NL in E.U.: 25 GB per maand. (extra bundels tegen betaling)

Hopelijk komt i.i.g. het buitenland verbruik nog eens in de app / MijnKPN bij het onbeperkt abo.