Skip to main content
Beantwoord

Data verhoging sim only

• February 7, 2019
  • 7 reacties
  • 244 keer bekeken

De data in de abonnementen is verhoogt neem aan dat dit ook geldt voor bestaande klanten?

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @SB72 , goed dat je jouw vraag hier stelt.

Helaas zijn de nieuwe abonnementen niet te bestellen op het moment dat je nog een lopend contract hebt. Je ben destijds een contract aangegaan met bepaalde voorwaarden. Binnen die voorwaarden kan je jouw bundel verhogen, maar met de abonnementen en opties die destijds golden. Je kan dus wel verhogen, maar niet met de nieuwe voorwaarden en abonnementen.

Mocht je hier meer over willen weten, bijvoorbeeld op welke kosten je zou uitkomen als je jouw bundel nu zou verhogen binnen je contract, dan hoor ik het graag! Vul in dat geval ook even jouw Forum profiel in met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer 😉
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Clevegt
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 7, 2019
Helaas, dit is niet voor bestaande klanten. Alleen bij nieuwe klanten of als je gaat verlengen.

Zie ook: https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/nieuw-databundel-bij-bestaand-abonnement-467845

• Auteur
  • February 7, 2019
Slecht hoor !

• February 7, 2019
Hallo @Clevegt en @SB72 ,
Helaas, dit is niet voor bestaande klanten. Alleen bij nieuwe klanten of als je gaat verlengen.

Dus ook voor bestaande klanten die verlengen.☺️

• Auteur
  • February 7, 2019
Ja heb nog niet zolang geleden verlengd

Clevegt
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 7, 2019
Hallo @Clevegt en @SB72 ,

Dus ook voor bestaande klanten die verlengen.☺️

Pfff, nog een taalfilosoof.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 8, 2019
Goedemorgen @SB72 , goed dat je jouw vraag hier stelt.

Helaas zijn de nieuwe abonnementen niet te bestellen op het moment dat je nog een lopend contract hebt. Je ben destijds een contract aangegaan met bepaalde voorwaarden. Binnen die voorwaarden kan je jouw bundel verhogen, maar met de abonnementen en opties die destijds golden. Je kan dus wel verhogen, maar niet met de nieuwe voorwaarden en abonnementen.

Mocht je hier meer over willen weten, bijvoorbeeld op welke kosten je zou uitkomen als je jouw bundel nu zou verhogen binnen je contract, dan hoor ik het graag! Vul in dat geval ook even jouw Forum profiel in met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer 😉

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • February 12, 2019
@SB72 , ik heb helaas nog geen reactie gehad. Ik ga er vanuit dat op jouw vraag inmiddels een antwoord gegeven is 😉