Skip to main content

Is het mogelijk om voor iemand anders, die wel een mobiel abonnement van kpn heeft maar niet tot mijn huisadres behoort, een databundel te kopen? 

Een vriendin is door haar databundel van deze maand heen en ik wil haar graag mb's kado doen

Hoi @Deze naam is al en welkom op het forum! Wat lief dat je haar extra data cadeau wilt doen. 🙂 Het is niet mogelijk om MB's voor haar te kopen. Als je dit via haar MijnKPN account doet zal het op haar factuur in rekening gebracht worden. Ze kan jou een tikkie sturen voor de kosten van één bundel of je kunt het bedrag voor één bundel naar haar overmaken wellicht? Op deze pagina's staan de twee extra MB bundels die zij kan activeren en de kosten hiervan. Overigens kan ze nog wel internetten als de data op is, alleen de snelheid is dan verlaagd waardoor hij eigenlijk alleen nog geschikt is om tekstberichten mee uit te wisselen bijvoorbeeld. 


Ah ja, deze mogelijkheid hebben we uiteindelijk gebruikt ja. Toch zou het handiger zijn als het anders kon😃 Bedankt voor de informatie! 


Ik vind het een leuk idee, dus ik ga het zeker doorgeven. 😄 Bedankt voor de tip en fijn dat het zo gelukt is!


Reageer