Skip to main content

Beste KPN Topic,

Ik ga op 5 Mei naar Singapore voor 7 dagen, en daarna voor 40 dagen naar Indonesie.

Ik zou graag op 4 Mei een databundel kopen van 2000 MB die ik kan gebruiken in beide landen.

Hoe werkt het dan met bellen, en ook gebeld worden?

Is 2000 MB voldoende voor de aantal dagen?

Hoor graag,

Maarten

Hallo @Maarten1234, wat een mooi vooruitzicht deze trip! De bundel die jij overweegt aan te schaffen is enkel voor data. Als je enkel deze bundel aanzet, gaat het bellen en sms'en tegen het buiten de bundel tarief.  De tarieven zijn dan als volgt:

  • Bellen: € 1,00 / min
  • Gebeld worden: € 0,50 / min
  • Sms versturen: € 0,30 / sms
  • Sms ontvangen: gratis

Op de speciale buitenlandpagina kun je zien welke bundels er zijn die uit bellen en data bestaan speciaal voor Maleisië & Indonesië. Hou er ook rekening mee dat voor Maleisië en Indonesië er andere bundels gelden. Maleisie is een Supervoordeelland buiten de EU en Indonesië is een Voordeelland buiten de EU. 


Dag Jeroen,

Dank je wel voor je antwoord.

Ik vraag mezelf alleen af hoeveel data ik nodig heb voor 6 weken Indonesie.

Als ik bijvoorbeeld de 500 MB data bundel ga aanschaffen,hoe lang kan ik daarmee vooruit?

Groet,  Maarten


Ik zou eerlijk gezegd overwegen om een lokale simkaart te kopen in Indonesië, zeker als je 40 dagen blijft en dan hoef je je ook minder druk te maken over de kosten, Een lokale simkaart is vele malen goedkoper dan de buitenlandbundels die je via KPN kan afnemen.  


Reageer