Skip to main content
Beantwoord

Databundel buitenland verbruik klopt niet

  • February 27, 2020
  • 4 reacties
  • 128 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb een mobiel abonnement met onbeperkt internet in NL en met maximaal 22gb in de EU. Nu heb ik een sms gekregen dat ik 100% van mijn 22gb databundel verbruikt heb in de EU. Maar op dit moment ben ik gewoon in NL en gebruik ik de EU-bundel dus niet. Waarom krijg ik deze sms?

 

Met vriendelijke groet,

 

Martin

Beste antwoord door Anoniem666

Hoi @Anoniem666! Erg gek dat je dit bericht dan ontvangt. :slight_frown:  Was je toevallig in de buurt van de grens? Soms zijn de zendmasten van onze Duitse of Belgische buren wat sterk, waardoor je verbinding met het netwerk daar maakt. 

Hallo, ik was inRotterdam. Dus niet echt in de buurt van de grens. :) Maar ik heb inmiddels een oplossing gekregen. Maar nog bedankt voor de reactie.

 

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi @Anoniem666! Erg gek dat je dit bericht dan ontvangt. :slight_frown:  Was je toevallig in de buurt van de grens? Soms zijn de zendmasten van onze Duitse of Belgische buren wat sterk, waardoor je verbinding met het netwerk daar maakt. 


  • Auteur
  • Antwoord
  • February 29, 2020

Hoi @Anoniem666! Erg gek dat je dit bericht dan ontvangt. :slight_frown:  Was je toevallig in de buurt van de grens? Soms zijn de zendmasten van onze Duitse of Belgische buren wat sterk, waardoor je verbinding met het netwerk daar maakt. 

Hallo, ik was inRotterdam. Dus niet echt in de buurt van de grens. :) Maar ik heb inmiddels een oplossing gekregen. Maar nog bedankt voor de reactie.

 

 


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Goed dat er een oplossing is gekomen, Anoniem. Wat was uiteindelijk de oorzaak?


  • Auteur
  • March 2, 2020

Goed dat er een oplossing is gekomen, Anoniem. Wat was uiteindelijk de oorzaak?

Geen idee wat de oorzaak was. Maar ik heb als het goed is een gratis bundel (1gb) voor in het buitenland gekregen. En omdat de maand bijna om was had ik daar voldoende aan.