Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb een mobiel abonnement met onbeperkt internet in NL en met maximaal 22gb in de EU. Nu heb ik een sms gekregen dat ik 100% van mijn 22gb databundel verbruikt heb in de EU. Maar op dit moment ben ik gewoon in NL en gebruik ik de EU-bundel dus niet. Waarom krijg ik deze sms?

 

Met vriendelijke groet,

 

Martin

Hoi @Anoniem666! Erg gek dat je dit bericht dan ontvangt. :slight_frown:  Was je toevallig in de buurt van de grens? Soms zijn de zendmasten van onze Duitse of Belgische buren wat sterk, waardoor je verbinding met het netwerk daar maakt. 


Hoi @Anoniem666! Erg gek dat je dit bericht dan ontvangt. :slight_frown:  Was je toevallig in de buurt van de grens? Soms zijn de zendmasten van onze Duitse of Belgische buren wat sterk, waardoor je verbinding met het netwerk daar maakt. 

Hallo, ik was inRotterdam. Dus niet echt in de buurt van de grens. :) Maar ik heb inmiddels een oplossing gekregen. Maar nog bedankt voor de reactie.

 

 


Goed dat er een oplossing is gekomen, Anoniem. Wat was uiteindelijk de oorzaak?


Goed dat er een oplossing is gekomen, Anoniem. Wat was uiteindelijk de oorzaak?

Geen idee wat de oorzaak was. Maar ik heb als het goed is een gratis bundel (1gb) voor in het buitenland gekregen. En omdat de maand bijna om was had ik daar voldoende aan.


Reageer