Skip to main content
Beantwoord

Databundels Dubai via de MijnKPN app werken niet

• August 13, 2025
  • 9 reacties
  • 118 keer bekeken

11/8/25 Bundel gekocht via de  KPN app voor Dubai, 2 GB  (19 euro) Data only buiten EU. Dit is de bundel die de kpn APP  aangeeft voor Dubai echter dit werkt niet want dit is blijkbaar niet meer van toepassing

Wat wel werkt is de databundel die via KPN WEBSITE  (dus niet app) geadviseerd wordt dat is VAE 3 bundel (24 euro 3 GB )  , Hiervoor sms sturen naar 1266 met  VAE 3 aan en je hebt internet

moet je wel kpn bellen om credit te vragen van de bundel die je via de app foutief geadviseerd krijgt.

KPN geïnformeerd over de fout, maar niet zeker wanneer dit wordt aangepast.

Dus vooralsnog SMS sturen voor internet.

Beste antwoord door Marcia van KPN

Inmiddels staan de bundels voor Dubai wel juist in de app!😄

9 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@pvaart. Welkom op de KPN Community! Goed dat je mensen probeert te waarschuwen dat de informatie in de app niet klopt. Maar de informatie moet natuurlijk gewoon kloppen. Daar gaan wij de fout in. 

Heb je misschien een screenshot voor mij waarbij de verkeerde bundels wordt getoond voor Dubai? Dan ga ik ook eens kijken of ik het bij de juiste personen kan aankaarten. 

En ik verwacht dat we de verkeerde bundel gewoon kunnen vergoeden, maar daarvoor heb je al gebeld geloof ik. Zo niet, maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het uitkomt. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 14, 2025

Hallo ​@Arjan van KPN 

Ik heb even meegekeken. Als ik in de MijnKPN app ga naar Bundel kopen en Buiten de EU dan vind ik daar zowel Dubai als Verenigde Arabische Emiraten. Maar bij Dubai staan nog de oude bundels.

Op de KPN website verwijst Dubai wel zoals het hoort naar de VAE bundels.

Alleen dit? Kost de 3 GB bundel nu 19,99 (MijnKPN app⏫) of 24,99 (KPN website⏬) ?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 14, 2025

Hoi , bovenstaande klopt dit krijg ik dus in jullie app bij Dubai (was vroeger dus wel goed)  dus handigst is al je iemand van IT Dubai laat verwijderen, zodat iedereen naar Verenigde Arabische emiraten zoekt 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Dank voor de screenshots van jullie beide! Heb doorgegeven aan het team van de MijnKPN app dat de Dubai bundels niet kloppen en dat er een prijsverschil zit tussen de app en de website. Hopelijk wordt het snel opgepakt. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 20, 2025

Inmiddels staan de bundels voor Dubai wel juist in de app!😄

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 20, 2025

Da’s mooi ​@Marcia van KPN 

Alleen dit nog? Kost de 3 GB bundel nou € 19,99 (MijnKPN app) of € 24,99 (KPN website) ?

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Oh, ja! Het kost 19,99 euro. De prijs op de website moet (en gaat) aangepast worden!

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 25, 2025

Ik zie zojuist dat de prijs voor de VAE 3 GB bundel nu op de website ook op € 19,99 staat.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ah, super! Fijn dat je het even laat weten hier😄.