Skip to main content
Beantwoord

Datagebruik in Engeland na Brexit

  • February 23, 2020
  • 3 reacties
  • 381 keer bekeken

Nu Engeland uit de EU is kun je hier zeker niet op je internet(MB’s)? 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Lil123  er is nog een overgangsperiode t/m 31 december 2020.

Zie Overheid: Bellen en internet Verenigd Koninkrijk

Er verandert voorlopig dus niets. Met het vervallen van de wet- en regelgeving van de EU is dit één van de vele zaken waarover in die tijd onderhandeld gaat worden.

Op deze pagina kan je t.z.t. bekijken hoe het uiteindelijk verandert

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland.htm

Daarnaast zal KPN dat ongetwijfeld duidelijk naar buiten brengen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 23, 2020

Hallo @Lil123  er is nog een overgangsperiode t/m 31 december 2020.

Zie Overheid: Bellen en internet Verenigd Koninkrijk

Er verandert voorlopig dus niets. Met het vervallen van de wet- en regelgeving van de EU is dit één van de vele zaken waarover in die tijd onderhandeld gaat worden.

Op deze pagina kan je t.z.t. bekijken hoe het uiteindelijk verandert

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland.htm

Daarnaast zal KPN dat ongetwijfeld duidelijk naar buiten brengen.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 23, 2020

Ik verwacht w.b. mobiel gebruik een uitzonderingspositie zoals Zwitserland bijvoorbeeld.

Voor ITV via laptop/tablet/smartphone is het na 31 december einde verhaal.


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 25, 2020

Hi @Lil123, welkom op het forum!

Op dit moment is nog niet duidelijk hoe dit er precies uit zal komen te zien, de link van @RBxx laat alle informatie zien die hier nu over bekend is. Ik deel de verwachting van @PeterG dat er net als voor Noorwegen en Zwitserland een uitzondering gemaakt zal gaan worden, echter bestaat de kans dat het toch anders uit zal gaan pakken na de onderhandelingen die nog zullen gaan komen.

Zodra er wat nieuws te melden valt, zullen wij dit laten weten via onze website en het forum!