Skip to main content

Ik heb een datakaart aangeschaft voor een mifirouter. Maakt geen verbinding. Ook in mijn mobiel geprobeerd. Blijft aangeven geen internet, beveiligd. 

Zijn er iets van instellingen die ik moet veranderen ? 

Is geen kpn mifi router aangezien we in t buitenland zitten en die van kpn alleen voor nl was.

Mifirouter functioneerd wel met mijn gewone simkaart getest.

 

Hi @Irmavz en welkom bij de KPN Community!

Goed dat je het in je mobiel getest hebt. Als het daar ook niet op werkt dan ligt het in elk geval niet aan het apparaat. 

Is je data abonnement al actief? In de bestelbevestiging wordt aangegeven per wanneer je het abonnement kunt gebruiken.
Als die datum al voorbij is, neem dan contact met ons op via 0800-0402. Of +316 1200 1200 vanuit het buitenland (let wel op eventuele belkosten). Dan kunnen mijn collega's dit met je oppakken!


Datakaart is wel actief.. heb in nl getest in de mifirouter en toen deed hij het wel 


@Irmavz Waarschijnlijk is data roaming niet actief, wat staat in APN instellingen? 


Hij geeft aan als ik wil verbinden dat t via roaming gaat en dan zeg ik ja. Dus vandaar heel erg vreemd. 


@Irmavz Roaming is meestal alleen voor bellen, om data roaming ook te activeren moet je de juiste APN instellingen gebruiken. APN "internet" werkt meestal. APN "portalmmm.nl” werkt alleen met IPv4


Oke top dank je. Ga ik dat even proberen 


Reageer