Skip to main content
Beantwoord

Dataverbruik buitenland

  • July 9, 2020
  • 2 reacties
  • 127 keer bekeken

Ik heb een vliegreis naar New York gemaakt en mijn telefoon niet gebruikt. Toch krijg ik een app dat er 80% van €60 verbruikt is. Mijn abbonement is net verlengt, ik had bij vorig abbonement hier nooit problemen mee. Ik bleek mijn dararoaming aan te hebben staan. Ik ben hier zo niet blij mee! 

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @Petrasnel, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dat is geen prettige start, dat kan ik begrijpen! Maar roaming uitschakelen is wel een van de voorwaarden om geen data te kunnen verbruiken. Mijn tip wanneer je gaat vliegen, zet de vliegtuigstand aan. Op die manier weet je zeker dat je niks kan verbruiken! En juist voor dit soort situaties zit er een maximum op van € 60,50. Om verder te kunnen internetten dien je specifiek te sms'en namelijk.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • July 12, 2020

Goedemorgen @Petrasnel, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dat is geen prettige start, dat kan ik begrijpen! Maar roaming uitschakelen is wel een van de voorwaarden om geen data te kunnen verbruiken. Mijn tip wanneer je gaat vliegen, zet de vliegtuigstand aan. Op die manier weet je zeker dat je niks kan verbruiken! En juist voor dit soort situaties zit er een maximum op van € 60,50. Om verder te kunnen internetten dien je specifiek te sms'en namelijk.


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • July 17, 2020

@Petrasnel ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik nog ergens bij helpen in dit topic?