Skip to main content

Ook bij mij is het dataverbruik veel hoger sinds ik ben overgezet van Telfort naar KPN mobiel.

Ik heb voor het eerst in jaren extra MB’s moeten kopen. Zelfs nu ik erop let dat ik minder doe op mijn mobiel, ziet het er nu wederom naar uit dat ik te kort kom!

KPN, kun je me uitleggen waarom dit gebeurt? Zo nee, verhoog dan aub kosteloos mijn limiet. Prima dat Telfort niet meer bestaat, maar ik wil niet na jarenlange tevredenheid onnodig ontevreden zijn. 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (link naar het originele topic)

Hallo @BRuij , je zou ook in je toestel eens kunnen kijken welke apps het hogere verbruik veroorzaken c.q. veroorzaakt hebben in de door jou bedoelde periode.

 


Hallo Jan,

zoals al jaren is dat Safari. En werkelijk vanaf de dag dat het overgezet is naar KPN gebruikt de browser ongekend veel meer data dan alle maanden en jaren met Telfort. En nee, ik heb niets anders ingesteld, ik doe niets anders dan anders..

 


Beste @BRuij, welkom! Het enige wat er veranderd is, is dat we van de naam Telfort KPN hebben gemaakt. Verder bel en internet je via hetzelfde netwerk en met dezelfde verbinding. Het is daarom inderdaad goed om in je toestel te kijken wat er precies gebeurt. Wij berekenen namelijk niet meer MB's dan anders, dus daar ligt het niet aan, ben ik bang.