Skip to main content
Beantwoord

Dataverbruik ineens omhoog

  • January 8, 2021
  • 2 reacties
  • 64 keer bekeken

Saroje
Nieuwkomer

Bij een van de mobiele nummers is het dataverbruik miv 1 januari omhoog gegaan van 10g per maand naar 1g per dag. Vreemd omdat sinds lockdown eigenlijk alleen nog op WiFi netwerk gewerkt wordt. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Saroje ,

Kun je bij de instellingen in jouw telefoon het mobiele netwerk uitzetten? 
 

Want dan kunnen je zeker geen data verbruiken. 
 

En zet anders in ieder geval de WiFi-assistentie uit. Want daarmee ga je naar het mobiele netwerk als het WiFi-signaal niet sterk is. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 8, 2021

Hallo @Saroje ,

Kun je bij de instellingen in jouw telefoon het mobiele netwerk uitzetten? 
 

Want dan kunnen je zeker geen data verbruiken. 
 

En zet anders in ieder geval de WiFi-assistentie uit. Want daarmee ga je naar het mobiele netwerk als het WiFi-signaal niet sterk is. 


Saroje
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 8, 2021

Inderdaad net WiFi-assistentie uitgezet. Ga het even bekijken wat het de komende dagen doet. Dank je!